Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Det ser sådan ud, de har nok ikke en ledig kanal, den plejer at være på Eventkanalen, men den bruges til sport indtil udgangen af året.
Det er ikke muligt på anden vis at se kanalen uden der haves et abonnement, det kræves også til Uptown TV App'en og på https://uptown.tv/live-channels
Der er dog masser af julemusik Radio kanaler man kan lytte på.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der behøves vel ikke visualisering, lyd alene bør da være tilstrækkeligt.
Brugeravatar
Af hans123
Formåede at trådstarter skule se det via yousee altså med billede.

Og det er da hyggeligt med videoer til musikken, det løfter stemningen
Af JornH
Er der nogen tv udbydere der har jule musik?

Norlys skulle have det, men jeg kan ikke finde den kanal, selv efter en søgning.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Uptown oplyser.

Fra i dag 1. November er Uptown Christmas TV ude hos alle tv-kunder med Waoo, Altibox og Glenten. I næste uge er vi i luften med Norlys (tidl. Boxer) og fra 1. december med Norlys kabel tv.
Af JornH
Det sætter så ca. 850.000 - 900.000 Yousee kunder udenfor med ingen Jule musik…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der er sikkert grundet at de ikke har en ledig kanal, det er normalt på Eventkanalen, men den bruges af en aller anden grund til sport resten af året, og sport må jo på ingen måde afbrydes.
Af OleA
Yousee kunne bruge trailer kanalen. Den er totalt overflødig.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja nu ejer der jo ikke Blockbuster mere, det er jo det den kanal promoverer.
Af JornH
Kan man ikke se og høre Julemusik i tv vil jeg anbefale globus guld julemusik , de spiller samme musik…
Brugeravatar
Af Radiomanden
ja det er et godt alternativ, den bruger jeg selv også deres Country og Evergreen kanal, der er minimalt med Reklamer på dem kun Ca 5 minutter i timen. Der er også Victoria Christmas som ligger på samme App som Globus.
Af JornH
På Jule musik hos Guld er der ingen reklamer, hørte en del timer igår… hører altid guld radio i bilen hvor de sender…