Log ind med sociale netværk
2. jan 2023, 13:31
#348552
Er lige blevet opmærksom på at Netflix også har udfald.
Bruger primært apps på fjernsynet
Bruger primært apps på fjernsynet
2. jan 2023, 14:01
#348556
Det er som bekendt uklogt at gøre det samme igen og igen og forvente et andet resultat. Prøv de gode forslag af som nævnes ovenfor.
3. jan 2023, 06:08
#348578
Jeg vil anbefale en kablet forbindelse til Chromecast'en eller som minimum, at Chromecast'en blive flyttet, så den kommer uden for skærmen - som Ddur har skrevet.
7. jan 2023, 07:57
#348733
Har du undersøgt, om det er muligt at få Chromecast'en uden for TV'et evt. vha. et HDMI forlængerkabel?
Er det muligt at få en kablet netværksforbindelse til Chromecast'en?
Er det muligt at få en kablet netværksforbindelse til Chromecast'en?
7. jan 2023, 12:00
#348738
Har ikket fået det gjort endnu.
Kom til at tænke på, at problemerne kun har været der i den tid hvor jeg har haft bredbånd igennem Hiper. Før havde jeg Stofa. Kan det have betydning? Eneste forskel burde jo være routeren, og jeg har netop fået den nyeste model fra Hiper, og problemet er ikke forsvundet?
Bør jeg skifte udbyder?
Kom til at tænke på, at problemerne kun har været der i den tid hvor jeg har haft bredbånd igennem Hiper. Før havde jeg Stofa. Kan det have betydning? Eneste forskel burde jo være routeren, og jeg har netop fået den nyeste model fra Hiper, og problemet er ikke forsvundet?
Bør jeg skifte udbyder?
7. jan 2023, 14:34
#348746
Jeg tror ikke du bør skifte udbyder.
Det kan være, at der skal ændres nogle opsætninger på routeren. Kontakt evt. Hiper for dette.
Måske skal routerens firmware opdateres. Er både 2.4 Ghz og 5 Ghz aktiveret under WiFi på routeren?
Det kan være at der skal konfigureres noget med Multicast og IGMP på routeren, men spørg evt. Hiper om det.
Det kan være, at der skal ændres nogle opsætninger på routeren. Kontakt evt. Hiper for dette.
Måske skal routerens firmware opdateres. Er både 2.4 Ghz og 5 Ghz aktiveret under WiFi på routeren?
Det kan være at der skal konfigureres noget med Multicast og IGMP på routeren, men spørg evt. Hiper om det.
7. jan 2023, 14:57
#348747
Ok
Jeg kontakter Hiper mandag. Før jeg fik skiftet routeren (fik ny fredag) var jeg i kontakt med dem 5gange, hvor de skiftede kanal, låste på 2,4 og senere på 5. Resultatet blev til sidst at jeg fik den nye router.
Har nu bestilt forlænger kabel til Chromecast.
Hvis ingen af ovenstående ting virker, bør jeg så forstærke mit wifi signal? Hvis ja, hvilken wifi forstærker bør jeg vælge?
Jeg kontakter Hiper mandag. Før jeg fik skiftet routeren (fik ny fredag) var jeg i kontakt med dem 5gange, hvor de skiftede kanal, låste på 2,4 og senere på 5. Resultatet blev til sidst at jeg fik den nye router.
Har nu bestilt forlænger kabel til Chromecast.
Hvis ingen af ovenstående ting virker, bør jeg så forstærke mit wifi signal? Hvis ja, hvilken wifi forstærker bør jeg vælge?
7. jan 2023, 16:11
#348749
Jeg har ikke så meget forstand på det, men Fastspeed har beskrevet tre forslag til løsninger på nedenstående side.
Står routeren frit ude i et rum - altså ikke lukket inde i et skab eller lign.?
Er der langt fra routeren til Chromecasten?
Det lyder godt, at du har bestil et HDMI forlængerkabel.
https://fastspeed.dk/kundeservice/wifi-extender/
Står routeren frit ude i et rum - altså ikke lukket inde i et skab eller lign.?
Er der langt fra routeren til Chromecasten?
Det lyder godt, at du har bestil et HDMI forlængerkabel.
https://fastspeed.dk/kundeservice/wifi-extender/
9. jan 2023, 23:43
#348809
Havde samme problem med sony a80j. Løste det med https://www.coolshop.dk/produkt/google- ... lsrc=aw.ds
Log ind med sociale netværk