OPDATERING:
Min skærm ankom i dag, men ak nej...
Kontroller kassen er intakt mens fragtmanden er der, ok fint.
Men bemærker så efterfølgende, at:
1. Serienummeret på kassen, stemmer ikke overens med serienummeret på faktura
2. Kassen er tapet langs hele den ene side, har altså været åbnet
Været i dialog med forretningen et par gange i dag, og de vil kigge på "hvorfor et nyankommet TV fra fabrikken mandag 2.December, har en kasse der har været åbnet og et serienummer der ikke passer udenpå"....
Jeg vil ikke åbne kassen, da jeg tænker DEMO MODEL fra forretningen, eller retur vare fra kunde.
Da vi handlede i Torsdags over telefonen, spurgte jeg udtrykkeligt ind til, om det var helt nye skærme vi talte om, og fik over telefonen bekræftet med et rungende JA - De var så udsolgt i sidste uge, men fik en ny mindre sending in her mandag 2. December (hvis ny sending i går, hvorfor så åbne min vare/bytte kasse om) ?
Så rigtig vemodig lige nu faktisk, har brugt meget tid og søgen, og følte det helt rigtige køb, og så ender man i sådan en trist situation. (Måske det bare er ved at blive hverdagen når man handler, sådan apropos Kontant fra sidste uge, med "de forsvundne tilbud" / og hvordan visse butikker opfører sig).
De har ikke flere skærme, omend den stadigt figurerer på deres netside, som værende til salg i deres udvalg.
Jeg har googlet på nettet, om man kan finde noget info i menu omkring hvor lang tid skærmen evt har kørt - og det kan man via Service Menu, men kan også se at der er en factory reset mulighed, og tænker den også nulstiller TV'ets panel timer til nul.
Så hvis jeg beholder denne skærm her uden forklaring, så kan det i realiteten have været en udstillingsmodel, der har stået i forretningen siden 2018... (kørt mange timer) - Er jo ikke sådan et produkt jeg har bestilt...
Er godt nok trist lige nu....