15. nov 2019, 14:44
#305407
Mit forslag om at bringe mine to apparater til DR, for at de kan afprøve, hvad der sker/ikke sker og finde ud af, hvad der skal rettes til, står stadig ved magt.
Desuden foreslår jeg at DR melder sig på flatpanels med informationer om situationen til os, som ikke har forstand på det tekniske og java programmering med .jsp filer, device decection processing og hvad det ellers måtte hedde.
roensholt skrev:Jeg har fået svar fra DR på min henvendelse.OK - det virker ikke, og det virker heller ikke på vores tidligere i denne tråd omtalte Grundig TV 48 VLE 5430 BP , hvor vi efter at have trykket på den røde knap fortsat får at vide at vi nok ikke er på internettet, selvom TV'et faktisk er på nettet med netflix etc.
Tak for din henvendelse om HbbTV.Gad vide om det også virker på andre fabrikater end Samsung.
Vi beklager meget at der er fejl på HbbTV. Vi er i dialog med de forskellige tv-leverandører for at få løst fejlen.
På Samsung TV har vi sammen med Samsung fundet frem til en midlertidig løsning:
OBS: Før du prøver nedenstående, skal du slukke for strømmen til dit TV og lade det stå uden strøm i 30 minutter.
Herefter kan du prøve om nedenstående midlertidige løsning virker på dit tv:
1. Tænd for dit tv
2. Gå ind på Ultra kanalen (tv kanalen)
3. Vent til DRTV logoet kommer frem nede til højre
4. Klik på den røde knap
5. Inde på HbbTV skal du nu vælge "Forside" ved at klikke på den gule knap
6. Nu er du inde på HbbTV
Vi arbejder på at få løst problemet på alle tv-mærker.
Med venlig hilsen
Edit ca. 45 minutter senere... Virker ikke.
Mit forslag om at bringe mine to apparater til DR, for at de kan afprøve, hvad der sker/ikke sker og finde ud af, hvad der skal rettes til, står stadig ved magt.
Desuden foreslår jeg at DR melder sig på flatpanels med informationer om situationen til os, som ikke har forstand på det tekniske og java programmering med .jsp filer, device decection processing og hvad det ellers måtte hedde.