Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#242183
Selvfølgelig må man spørge om det :)
Jeg har købt 2 stk. via blu-ray.com som sendte mig til Amazon.com da jeg trykkede buy. Resten har jeg købt i Elgiganten. Jeg har 32-35 stk. UBD m. HDR.

Hold dig langt væk fra CDON og dvdoo.dk, de er de dyreste i Danmark med UBD skiver.
#242185
Turbo skrev:Selvfølgelig må man spørge om det :)
Jeg har købt 2 stk. via blu-ray.com som sendte mig til Amazon.com da jeg trykkede buy. Resten har jeg købt i Elgiganten. Jeg har 32-35 stk. UBD m. HDR.

Hold dig langt væk fra CDON og dvdoo.dk, de er de dyreste i Danmark med UBD skiver.

Tak

Det bliver vel så Elgiganten hvis jeg får købt mig en Oppo ;)
#242190
KBW, i Danmark er Elgiganten billigst med UBD skiver og de tager ingen porto - men vær' obs på de spammer dig. Køber man f.eks. 5 film, når man har modtaget dem, så kommer der med 3-4-5 dags mellemrum en mail for hver film med en forespørgelse om hvordan man synes handlen gik med link til PlatPilot. Dvs. man får 5 mails med 3-4-5 dags mellemrum mellem hver mail efterfølgende. Total latterligt.

JM, UBD film sælges ikke på USB stick - ja, man kan afspille 4k HDR via USB porten på TV'et.

EDIT: http://demo-uhd3d.com/ der kan du hente nogle 4k HDR demoer og smide dem på en USB nøgle så du kan se dem på TV'et.
Senest rettet af Turbo 6. dec 2016, 20:24, rettet i alt 1 gang.
#242214
jesper.møllen skrev:Jeg har netop købt uhd tv, men har ingen nært forestående planer om at købe en afspiller. Findes der steder hvor man kan købe film og afspille dem fra USB og er det overhovdet muligt at afspille uhd/hdr på denne måde ?
I USA findes FandangoNOW tjenesten, som tilbyder, at man kan købe film og downloade dem ned på en USB-harddisk. Adgangen bliver dog lukket fuldstændig ned og krypteret, så du ikke kan tage dem over på f.eks. en PC.

Ellers sælger Vudu film i 4K/HDR og Google Play i 4K til streaming. Det kræver blot, at du får oprettet en amerikansk bruger - måske sætter noget unblocking op til Vudu (har ikke prøvet).
#242216
Jeg fik set hele Life of Pi på UHD Blu-ray forleden. Super oplevelse og vildt flotte scener i HDR. Ja sågar bedre billedoplevelse end da jeg så den i biografen (bortset fra størrelsen naturligvis). Jeg havde set korte scener fra filmen i HDR på forskellige skærme før, men det er naturligvis noget andet at se den fra start til slut.

The Revenant og Deadpool er på vej med posten.
#253557
Nu er tråden lidt gammel men den findes, så jeg spørger.

Er der nogen opdatering på, om der findes et alternativ til billige UHD Blu-ray film end Elgiganten?

Jeg har forsøgt og søgt, kun elgiganten dukker op med deres 199,- prisgruppe. Er der virkelig ingen konkurrence på det marked?
#256380
bbplayer skrev:Nu er tråden lidt gammel men den findes, så jeg spørger.

Er der nogen opdatering på, om der findes et alternativ til billige UHD Blu-ray film end Elgiganten?

Jeg har forsøgt og søgt, kun elgiganten dukker op med deres 199,- prisgruppe. Er der virkelig ingen konkurrence på det marked?
Hvis Danske tekster ikke er et must, så prøv WOWHD.dk de har UHD blu-ray fra ca. 108 kr alle priser er med Porto. Skriv 4k i søgefelt i toppen af siden.
#256390
steen6400 skrev:+ moms + importgebyr!
tak nu fik jeg lige læst betingelserne

SHIPPING INFORMATION

All orders ship from our warehouse in Shepherdsville, KY, United States. Please be prepared to pay the CUSTOMS DUTY, TAXES / VAT that your country charges. Those fees are strictly the responsibility of the buyer.