Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sjavse
#165801
Rigtig god app.
Jeg vil kommentere "Snipermeister" foreslag, da det vil gøre app'en endnu bedre.
..."Men hvis man må komme med ønsker, så kunne det være dejligt hvis man kunne lave en "page down" f.eks under serier, da der er 400 udsendelser at bladre igennem.
En anden lille ting, er når man går ind i Serier, og videre ind under en udsendelse, så trykker "return" for at komme tilbage. Så ryger man helt ud i stedet for bare at ryge 1 skridt tilbage. "...


PS: Hvad med en "sidst set" liste, fx hvis man ser en lang udsendelse og ikke får set den færdig, så kan man nemt og hurtigt gå ind i "sidst set" listen dagen efter og finde den pågældende udsendelse.
Af RuneDJ
#165816
Sjavse skrev:Rigtig god app.
Jeg vil kommentere "Snipermeister" foreslag, da det vil gøre app'en endnu bedre.
..."Men hvis man må komme med ønsker, så kunne det være dejligt hvis man kunne lave en "page down" f.eks under serier, da der er 400 udsendelser at bladre igennem.
En anden lille ting, er når man går ind i Serier, og videre ind under en udsendelse, så trykker "return" for at komme tilbage. Så ryger man helt ud i stedet for bare at ryge 1 skridt tilbage. "...


PS: Hvad med en "sidst set" liste, fx hvis man ser en lang udsendelse og ikke får set den færdig, så kan man nemt og hurtigt gå ind i "sidst set" listen dagen efter og finde den pågældende udsendelse.
Gode forslag.
Ang. Page Down så er det allerede lavet og jeg forstår ikke helt hvorfor det ikke virker hos Jer. Hvad sker der når I trykker page Down?

Ang. Installation så er det jo meningen at det skal sendes ud igennem Samsung, men det kræver en partneraftale med Samsung. Samsung har udtrykt interesse så det skal nok komme til ske at på et tidspunkt.
Af Samsung40d6505
#165817
Ja, men hvornår

Se hvordan Samsung Danmark halter bagud med hbbtv
Af Snipermeister
#165818
RuneDJ skrev:
Sjavse skrev:Rigtig god app.
Jeg vil kommentere "Snipermeister" foreslag, da det vil gøre app'en endnu bedre.
..."Men hvis man må komme med ønsker, så kunne det være dejligt hvis man kunne lave en "page down" f.eks under serier, da der er 400 udsendelser at bladre igennem.
En anden lille ting, er når man går ind i Serier, og videre ind under en udsendelse, så trykker "return" for at komme tilbage. Så ryger man helt ud i stedet for bare at ryge 1 skridt tilbage. "...


PS: Hvad med en "sidst set" liste, fx hvis man ser en lang udsendelse og ikke får set den færdig, så kan man nemt og hurtigt gå ind i "sidst set" listen dagen efter og finde den pågældende udsendelse.
Gode forslag.
Ang. Page Down så er det allerede lavet og jeg forstår ikke helt hvorfor det ikke virker hos Jer. Hvad sker der når I trykker page Down?

Ang. Installation så er det jo meningen at det skal sendes ud igennem Samsung, men det kræver en partneraftale med Samsung. Samsung har udtrykt interesse så det skal nok komme til ske at på et tidspunkt.
Du har ret... "Page down" virker som det skal. Beklager meget, ved ikke lige hvorfor jeg ikke kunne få det til at virke første gang. :)
Af Hup
#165829
Os der skal have det skåret det ud i pap og ind med ske, mangler stadig en bedre vejledning. :(
Af paphjort
#165830
Du er en helt Rune! Super App, tak for det.
Jeg håber for dig (og Samsung brugere generelt) at du får en aftale med Samsung om den.

/Miguel
Af bleed_blue
#165837
Superfed app.

En lille kommentar til en mulig forbedring: Når man er inde i 'søg' skal man indtaste via 0-9 tasterne. Det ville være dejligt, der lige var en oversigt over, hvor de forskellige bogstaver gemmer sig. Jeg er med på, at det er lige som sms systemet, men en gammel mongol som mig, kan ikke huske hvor bogstaverne gemmer sig. ;)
Af Samsung40d6505
#165838
Hup skrev:Os der skal have det skåret det ud i pap og ind med ske, mangler stadig en bedre vejledning. :(

Ja, synd der ikke er bedre vejledning, så ville den da blive endnu mere anvendt :)
Af Samsung40d6505
#165839
Samsung40d6505 skrev:
Hup skrev:Os der skal have det skåret det ud i pap og ind med ske, mangler stadig en bedre vejledning. :(

Ja, så ville applikationen da blive endnu mere anvendt :)
Af RuneDJ
#165846
Jeg har en version med billeder, men de stjæler pladsen fra beskrivelsen, så jeg er ikke så glad for dem.

Hvad er jeres holdning til billeder? Er det vigtigt med billeder eller er mere plads til beskrivelse bedre?

Mvh Rune
Af RuneDJ
#165847
bleed_blue skrev:Superfed app.

En lille kommentar til en mulig forbedring: Når man er inde i 'søg' skal man indtaste via 0-9 tasterne. Det ville være dejligt, der lige var en oversigt over, hvor de forskellige bogstaver gemmer sig. Jeg er med på, at det er lige som sms systemet, men en gammel mongol som mig, kan ikke huske hvor bogstaverne gemmer sig. ;)
Oversigten er på vej. Jeg var godt klar over at det ville være et problem.

Mvh Rune
Af Snipermeister
#165848
Jeg kan kun fortælle hvad der skal gøres på den ældre samsung fjernsyn med Internet@tv, og ikke smartTv. Der må en anden hjælpe.

Tryk på Internet@tv knappen

Gå ned i indstillinger

Gå ind i Internet@tv-ID

Opret en ny bruger der hedder develop. Koden kan være hvad som helst.

Når bruger er oprettet, gå ud af indstilling igen.

Tryk på A (Den røde knap) og log ind med den nye bruger develop.

Gå igen ind i indstillinger, og der er nu kommet et ekstra punkt for neden, der hedder udvikling.

Gå ind i udvikling, og videre ind i øverste menu hvor IP adressen sættes, og skriv den ip adresse ind Rune nævner. Tryk på "return" på fjernbetjeningen for at komme tilbage igen.

Vælg nu det nederste punkt der hedder noget med synkroniser (tror jeg nok), og den vil nu hente Rune´s fine program.

Håber det hjælper lidt..
Af Samsung40d6505
#165852
På et 2011 Samsung skulle det være på følgende måde


Tryk på <SmartHUB>

tryk på <Rød A> for at logge ind

Opret en ny bruger der hedder develop. (behøver ikke at være en email-konto)Koden kan f.eks også være develop

Når bruger er oprettet, forlad login felterne.

Log ind med den nye bruger develop. <Rød A>

Tryk på <blå D> for at gå ind i indstillinger

Der er nu kommet et ekstra punkt forneden, der hedder udvikling.

Gå ind i udvikling, og videre ind i øverste menu hvor IP adressen sættes, og skriv ip adressen nævnt i starten af denne tråd ind.

Vælg nu det nederste punkt der hedder Brug programsynkronisering , og den vil nu hente Rune´s fine program. Hvis ikke det sker automatisk, skal man lige forlade SMART HUB, evt slukke og tænde TV´et 10 sekunder efter.
Af Samsung40d6505
#165853
RuneDJ

Hvilke kvalitets indstillinger Høj/mellem/lav er der valgt ?

Meget meget fint program
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26