Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gutschi
#152761
quele - I hvilken by købte du den og ved du om det gælder for alle? Er du tilfreds med tvet

Mvh Gutschi
Af quele
#152767
Hey gutschi, jeg brugte den på frederiksberg, men tror at alle hifi klubber har samme kasse.

Og ja meget tilfreds pt :-) har lige bestilt hw-d570 til lyd glæder mig.

Nogen som ved om tv'et understøtter usb 3?
Af Gutschi
#152806
Lyder spændende med bedre lyd :)

Jeg har spurgt Hifi klubben Vejle om der følger briller med til Samsung d8005 plasma, lyder underligt at de så følger med på Frederiksberg.

Måske man bare skal vente til det er officielt at det følger med?.

Bare utrolig når det er fra samme kæde. burde være ens.
Af quele
#152807
Sjovt men du kan som sagt se på min kasse at der står briller er inklusiv
Af Gutschi
#152819
Jep. Har jeg også skrevet til dem. Venter på svar ;)
Af Gutschi
#152887
Så fik jeg svar.

Først skrev de at der ikke fulgte noget med. Da jeg så svarede at det samme tv kunne købes i en af deres andre butikker, fik han ringet rundt og fik at vide at sådan er det altså ;). Så der er briller og nyere betjening med. Super. Hvis det da blver det tv jeg vælger :)

Hurra for Flatpanels forum! 8)
Af Franko38
#152893
Jeg skal hente mit PS51D8005 imorgen i hifiklubben lyngby, og de har også sagt at der følger 2x 3D briller med. Så den sku vist være god nok.. Ang. fjernbetjening ved jeg ikke..! men mon ik den altid er med når der er briller inkluderet i pakken?!..

Mvh
Frank
Af Ekmani
#152969
ser sweet ud med en ordenlig fjernbetjening (endelig!)

Jeg står som så mange andre og har stadig ikke sat mig fast på panVT eller samPS..8 eller 7.
Primært fan og buzz har afskrækket mig indtil nu:-/
Kan man ikke deaktivere disse blæsere, altså ved godt man ikke kan via kontrollen, men manuelt deaktivere et par stykker eller er det en ren brandfælde?


Faldt forresten (og muligvist desværre) lige over endnu en feature på samsung der kan bekymre mig lidt, men muligt det jo ikke gælder EU modeller da...
http://news.cnet.com/8301-17938_105-200 ... ol;rvwBody
Af kskruger
#152987
quele skrev:jeg købte PS51D8005 i lørdags hos Hifi-klubben og der fuldte den nye fjernbetjening og 2stk briller med :)

[img]http://img257.imageshack.us/img257/6966/imag0354q.jpg[/img]
Er der nogle som kender varenr/partnr på denne fjernbetjening, hvis man skulle købe den selv?
(tænkte at stod på, eller bag på fjernbetjening)
Af Franko38
#153025
Så fik jeg hentet mit tv forleden! Ved ikke om jeg skal græde eller grine. Billedet står super godt men tv'et summer :-( sidder ca 3 meter fra tv'et og kan høre buzzing selv ved lav lydstyrke.. Pisse irriterende! What to dó? Nægter at sende et 3 dage gammelt tv til rep.. Så vil jeg heller have muligheden for at købe noget andet i deres forretning! Er købt i hifiklubben Lyngby.. Oven idet stod der på kassen at der sku følge 2x 3D briller med.. Dem havde de da også lige glemt at lægge i kassen sammen med tv'et men alu fjernbetjeningen var med!
Af kskruger
#153029
Franko38 skrev:Så fik jeg hentet mit tv forleden! Ved ikke om jeg skal græde eller grine. Billedet står super godt men tv'et summer :-( sidder ca 3 meter fra tv'et og kan høre buzzing selv ved lav lydstyrke.. Pisse irriterende! What to dó? Nægter at sende et 3 dage gammelt tv til rep.. Så vil jeg heller have muligheden for at købe noget andet i deres forretning! Er købt i hifiklubben Lyngby.. Oven idet stod der på kassen at der sku følge 2x 3D briller med.. Dem havde de da også lige glemt at lægge i kassen sammen med tv'et men alu fjernbetjeningen var med!
Havde kassen været åben da du fik den? Kunne det tænkes at du har fået en retur skærm?
Af Franko38
#153030
Ikke såvidt jeg ku se.. Alt så nyt ud! Der manglede bare se 3D briller nede i..! Siger dit tv slet ikke noget?
Af kskruger
#153032
Franko38 skrev:Ikke såvidt jeg ku se.. Alt så nyt ud! Der manglede bare se 3D briller nede i..! Siger dit tv slet ikke noget?
Mit tv siger ikke en lyd, først når jeg lægger øret helt hen ved bagsiden kan jeg høre, at det er tændt. Mit gl. Samsung 50B850 kunne godt høres når det var tændt, også ved 3 m. afstand, uden dog det var et problem.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12