Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#194129
Der er nu også et Black Friday tilbud på Samsungs 4K-tv (F9005 serien) hos Bilka. Det var ikke med fra start, men er online hos dem nu.

Det er også med på listen nu.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#194130
Apropos 4K-tv, så er der naturligvis stadig problematikken med HDMI 2.0, men det er godt nok vildt så langt priserne er kommet ned allerede.

Sasmungs 55" til 14.799 og LGs 55" til 15.999.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#194143
Hva så? Hvem har handlet? Og hvad har I købt? :)

Jeg kan se, at der er flere i oversigten som skriver, at de hoppede på Panasonic VT60 tilbuddene (som dog er endt nu).
Af CockNorris
#194148
Rasmus Larsen skrev:Hva så? Hvem har handlet? Og hvad har I købt? :)

Jeg kan se, at der er flere i oversigten som skriver, at de hoppede på Panasonic VT60 tilbuddene (som dog er endt nu).
Jeg røg på den thomson hos elgiganten til 3000,-. Tror det er et perfekt valg til soveværelset - håber at konen er enig (det er lidt stort 46") (B
Af Bent odense
#194150
Rasmus Larsen skrev:Hva så? Hvem har handlet? Og hvad har I købt? :)

Jeg kan se, at der er flere i oversigten som skriver, at de hoppede på Panasonic VT60 tilbuddene (som dog er endt nu).
Håbet på at Sony W905A var med på ræset kunne godt bruge et til det lille ferie hus i det syd fynske. :)
Af Fesat
#194158
Har lige set det Rasmus Larsen. Tak for svar.

Har stillet et spørgsmål igen derinde. Håber du har tid til at gøre mig klogere.


Forresten kan i anbefale en lydsystem til en fornuftigt pris hvis loftet er 3 tusind.