14. apr 2013, 18:55
#185048
KASPERKK83:
Det har du fuldstændig ret i hvis alternativet er at tabe hele beløbet.
I mit tilfælde var det jo bare et argument som butikschefen brugte for at undgå og tage mit TV retur og sælge mig et andet for... Citat: "Så ville han jo tabe penge på det også!"
I min optik kunne det vel være ligegyldigt om det var mig eller en anden der købte det med "tab".
Men ellers er vi fuldstændig enige.!
KAJSBODEGA :
Jeg bøjer mig for din viden i denne sammenhæng ....men undre mig stadig over at det er en argumentation jeg som kunde skal deltage i ude i forretningen i forbindelse med "God service"
Jeg går jo ikke i fremtiden ind i en Elektronik biks med den tanke at :
" Nøhjee hvor er det synd for dem.... nu har jeg tænkt mig at købe et nyt TV af dem.... så nu skal de tabe penge igen....!
Til gengæld er det vel i princippet FONA´s egen skyld, at de ikke kan positionere sig på markedet på anden vis end ved at dumpe priserne.
Og så er vi jo tilbage ved det der er essensen af mit indlæg.........
Det har du fuldstændig ret i hvis alternativet er at tabe hele beløbet.
I mit tilfælde var det jo bare et argument som butikschefen brugte for at undgå og tage mit TV retur og sælge mig et andet for... Citat: "Så ville han jo tabe penge på det også!"
I min optik kunne det vel være ligegyldigt om det var mig eller en anden der købte det med "tab".
Men ellers er vi fuldstændig enige.!
KAJSBODEGA :
Jeg bøjer mig for din viden i denne sammenhæng ....men undre mig stadig over at det er en argumentation jeg som kunde skal deltage i ude i forretningen i forbindelse med "God service"
Jeg går jo ikke i fremtiden ind i en Elektronik biks med den tanke at :
" Nøhjee hvor er det synd for dem.... nu har jeg tænkt mig at købe et nyt TV af dem.... så nu skal de tabe penge igen....!
Til gengæld er det vel i princippet FONA´s egen skyld, at de ikke kan positionere sig på markedet på anden vis end ved at dumpe priserne.
Og så er vi jo tilbage ved det der er essensen af mit indlæg.........