Jeg kan godt se hvad du mener....jeg går ud fra det var mig du skrev til
Jeg vil tage det med i det videre forløb.! Tak!
Men det er jo der jeg synes at
FONA`S FORRETNINGSMORAL ligger på et
LILLE STED i denne sammenhæng når jeg skal til at true dem med sagsanlæg og forbrugerråd og hvad ved jeg, for at yde den service / god forretningsmoral som burde være en selvfølge!
Pludselig er vi jo netop ude i det her med "Det kan jeg ikke huske"....og..."Det har jeg aldrig sagt"
Det er baggrunden for starten på mit indlæg her på forum hvor jeg også gør opmærksom på at jeg godt kunne have gjort
MIT HJEMMEARBEJDE BEDRE, men det er jo ikke mig der er professionel erhvervsdrivende.!
Og stadig hvorfor skulle jeg lede efter andre regler for fysisk butikskøb på deres hjemmeside end dem man finder under "spørgsmål og svar" ?
Allerøverst under spørgsmål og svar står der "online handel" men
INGEN STEDER står der noget med butikskøb....det er en del af en forklaring under "FONA fordele"
DET ER DA IKKE SÆRLIGT VEJLEDENDE....nærmere
DET MODSATTE!
Og spørgsmålet er om det ikke er i
modstrid med markedsføringsreglerne ?
Det er her jeg begynder at tale om ETIK mv !!
De ærede forumbrugere har givet mig et "hak i tuden" moderator incl. og bare sagt at:" jeg er galt på den sådan er reglerne og det har de været længe" og desuden at jeg ikke kan påberåbe mig nogle "rettigheder" jeg ikke har"....har jeg benægtet det ?
Har jeg benægtet at det ikke er lovligt det de gør?
Jeg har derimod prøvet at fortælle om min oplevelse med FONA`S MANGELNDE SERVICE over for forbrugeren.......og JA den er der INGEN LOV FOR men det er sgu da for helvede,- om jeg så skal bande på,- det heller ikke ulovligt!
Det er jo også PÅFALDENDE at denne "Forretningspolitik i FONA " forvaltes så forskelligt de enkelte butikker imellem som det åbenbart gør ifølge andre forumbrugere her!
Det er jo en grund til at være EKSTRA på vagt når man handler i FONA.....sæt nu man lige fandt på at hente et eller andet produkt i en ny FONA biks end den man plejede og så pludselig ikke havde de muligheder man var vant til at have fra sin "lokale" Fona og hvor man har handlet ifør!
Ja jeg ved sgu ikke rigtigt .....jeg troede jeg var med til at støtte en mindre detailkæde med en super moral....de er jo så godt nok kommet op på 61 butikker....men så meget desto mere mærkeligt at de vil "STÅ TILBAGE" for de andre større kæder!
Jeg har besøgt dem i butikken hvor jeg mødte modstand......jeg har telefonisk rettet henvendelse til kundeservice hvor jeg mødte modstand -, bortset fra en tilkendegivelse om at de lige har fået ny hjemmeside og at jeg ikke kunne bruge argumentet om hvad de tjente /tabte på tvét til noget.
Jeg har skrevet en mail til dem efterfølgende....men lur mig det falder ikke ud til min fordel eller plaster på såret.!
Jeg tvivler.....for de overholder loven....hverken mere eller mindre!
Og her vil jeg ikke gøre mig til dommer over deres hjemmesideopsætning for der ved jeg ikke hvordan lovgivningen er skruet sammen.!