at man ikke ser mange pålægge sig garanti krav hos nogen forhandlere eller debatter omhandle 6/18 måneders twisten ofte
Det er så dårligt formuleret at man skal gætte sig til hvad du mener.
Hvad vil det sige at pålægge sig et garantikrav, og hvem er det som ikke gør det? Og hvordan hænger det sammen med en debat om 6/18 måneders twisten(?!). Twist? Hvilken twist?
men lad os se når bilka skal dække en erstatning som er 2 år tilbage i tiden og dem kender vi ikke nogen af??? så du kan kun få ret med reference.
Dække en erstatning som er to år tilbage i tiden? Hvad mener du? Snakker du om at dække en reklamation/garanti sag 2 år efter køb?
I så fald så har jeg utallige eksempler, da jeg har arbejdet 3-4år i Bilkas service center. Det er utrolig sjældent at en reklamationssag afvises, specielt når det gælder TV.
Garantien rækker kun så langt som bilka giver udtryk for og det kommer vel an på årsag når man kommer dertil. så det må forblive overfladisk tryghed.
Vil give dig ret i at det er kort, men præcist er det næppe.
Jeg kom med en udførlig forklaring på forskellen mellem reklamationsret og garanti, samt hvordan Bilka håndterer deres reklamationssager. Det er vidst ikke helt definitionen på en sø-forklaring.
fredekb:
Du printer bare den her side:
http://www.bilka.dk/Mere-Bilka/Fremtide ... rs-garanti
Ikke at det har den store betydning, for som jeg forklarede i mit forige indlæg, så har Bilka de sidste mange år håndteret alle reklamationssager på sådan en måde at det svarer til garanti.
Hvad angår 3D film, så afhænger det meget af den enkelte butik. For at du kan se 3D, så kræver det at de har tilsluttet en 3D afspiller til TVet. Derfor er det typisk kun én eller to TV i udstillingen som viser 3D.
Det må blive mit sidste indlæg. Tror fredekb har forstået budskabet
Beoplay V1 (inkl. ATV) + Beolab 14.4
Beoplay A9