Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DavidHimself
#156084
De har oplyst om begrænsningen, og det er helt almindelig at butikker selv begrænser salget og stopper salget når et vist niveau er nået... man må forvente at det ikke lige frem er et tilbud de tjener penge på!

Men når det så er sagt, så er det på ingen måde nyt for mutanten at lave den slags "snyd", "ballade" eller hvad vi skal kalde det. Det er det samme hver gang - og hver gang skal folk brokke sig, og hver gang lover folk aldrig at handle der mere! Alligevel stiger deres overskud år for år (kunder er åbenbart billigt "til salg" ;) )
Af glade
#156089
Samme gælder det tilbud på 40 tommer LED til 3333 kr inkl 100hertz.

Når du så kommer ned i butikken siger de tvet ikke har 100hertz og så sælger de kunder noget andet som koster meget mere.

Min kammerat købte et LED fra sharp til 4500 kr mener jeg, model 530.. kender intet til det dog..
Af leff
#156214
Det går sgu ik for dem. Nu kom de lige på forsiden igen igen, endda med dette tilbud, som jeg også klagede over, dog en lidt anden historie.
http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1681998.ece

De forklare i øvrigt i artiklen, at de havde solgt alle tv, ret hurtig, men man må vel stadig gerne sætte sin tvivl.
Af DavidHimself
#156215
Så længe at kunderne er "billigt til salg" og gang på gang glemmer hvad Mutanten har lavet af narrestreger gennem tiden - så er de sQ da pisse ligeglade --> http://crn.dk/art/198459

Det kan godt være de er lidt nogle "svin" en gang i mellem... men når folk er ligeglad bare prisen er rigtig - så er der ingen grunden at til at bruge for meget tid, kræfter og penge på at øge niveauet og rette ind. Det kan åbenbart betale sig!
Af kskruger
#156334
Her til morgen på Tv2, der kørte elgiganten igen deres reklame på denne Samsung 46D8005, hvor de med store typer skriver at den koster 9995,-

Når de nu siger, at "alle skærme er udsolgt" så skulle de nok stoppe den her reklame. Og det gør det hellere ikke bedre, at de på deres hjemmeside, skriver at de har 100 på lager, men til en helt anden pris, end de skilter med på tv og i deres avis.
Af glade
#156342
Mange af tilbuddene køre igen i næste uge avis, kan ikke huske om dette er en af dem dog..

Men er ikke umiddelbart mængde på dem, kun 1 stk pr kunde.
Af lrev 1-2
#156344
Hej.
Kender en som købte et par dage FØR avisen udkom...altså til 12K...han henvendte sig i butikken da den nye pris var i avisen..(til 10K)....og fik 2000 kr retur-uden problemer overhovedet!!

Fatter iøvrigt ikke at man "venter med at bestille online til man har bedre tid".....havde du bestilt da den var på siden så havde du også fået den til prisen.
Men derudover så JA.....det er en plattenslager butik.

mvh

lrev
Af leff
#156432
Når der står 100+, og man virkelig står og har dårlig tid. Trods alt 10.000kr, så man vil jo gerne læse det hele igennem inden, og tjekke at alle data er tastet rigtig ind.
Af lrev 1-2
#156450
Hej.

Jo,men alligevel:Er det det produkt man har bestemt sig for,og går man forgæves i deres butik-Så havde JEG handlet øjeblikkeligt hvis jeg fandt den på nettet.Hvorfor stoler du iøvrigt også så klippefast på de "100+"-når de lige forinden har fyldt dig med lort i butikken?

mvh
lrev
Af lgowner
#156479
lrev 1-2 skrev: Kender en som købte et par dage FØR avisen udkom...altså til 12K...han henvendte sig i butikken da den nye pris var i avisen..(til 10K)....og fik 2000 kr retur-uden problemer overhovedet!!
for købere som brugere elgiganten, så burde man vide at næste uges tilbuds avis starter fredag/lørdag ugen før, når man har betingelserne på plads. for så køber man lørdag til fuld pris, og går ned om mandagen og får forskellen udbetalt :)

virker hver gang :)
Af AndreasL
#156786
Jeg havde samme oplevelse i butikken, snakkede med Elgiganten telefon salg.. Om samme pakke med et Samsung UE46D8005, samt noget skærmrens, og vægophæng til 10695kr, han tilbød mig endda gratis express levering


Dem købte jeg 2 af kl. 14.. Leveret 2 dage efter ankom de.. Gik ned i Elgiganten byttede vægophængene og skærmrens til kontanter..

Endte ud med jeg havde fået de 2 tv til ca. 9500 kr stykket. Der var desuden 2 tablets i en af dem.
Af DavidHimself
#156793
AndreasL skrev:Jeg havde samme oplevelse i butikken, snakkede med Elgiganten telefon salg.. Om samme pakke med et Samsung UE46D8005, samt noget skærmrens, og vægophæng til 10695kr, han tilbød mig endda gratis express levering


Dem købte jeg 2 af kl. 14.. Leveret 2 dage efter ankom de.. Gik ned i Elgiganten byttede vægophængene og skærmrens til kontanter..

Endte ud med jeg havde fået de 2 tv til ca. 9500 kr stykket. Der var desuden 2 tablets i en af dem.
Det er helt klart undtagelsen der bekræfter reglen :) jeg har aldrig oplevet en tur i mutanten for at byttet noget, hvor de IKKE stilte sig på bagbenene og skulle være på tværs. Det er sket i både Gentofte, Herlev og Taastrup. Og især det med at du kunne få kontanter ud af tablets osv...
Hver gang hvor der har været tale om "en pakkepris", så har jeg ALDRIG fået værdien udbetalt, det der i deres system står om rabat bliver taget på "de små ting". Der ud over at tabletsne pakke fra Samsung, så det lyder sært at de overhovedet har ville hjælpe dig med at slippe af med dem ::l
Af AndreasL
#156836
DavidHimself skrev:
AndreasL skrev:Jeg havde samme oplevelse i butikken, snakkede med Elgiganten telefon salg.. Om samme pakke med et Samsung UE46D8005, samt noget skærmrens, og vægophæng til 10695kr, han tilbød mig endda gratis express levering


Dem købte jeg 2 af kl. 14.. Leveret 2 dage efter ankom de.. Gik ned i Elgiganten byttede vægophængene og skærmrens til kontanter..

Endte ud med jeg havde fået de 2 tv til ca. 9500 kr stykket. Der var desuden 2 tablets i en af dem.
Det er helt klart undtagelsen der bekræfter reglen :) jeg har aldrig oplevet en tur i mutanten for at byttet noget, hvor de IKKE stilte sig på bagbenene og skulle være på tværs. Det er sket i både Gentofte, Herlev og Taastrup. Og især det med at du kunne få kontanter ud af tablets osv...
Hver gang hvor der har været tale om "en pakkepris", så har jeg ALDRIG fået værdien udbetalt, det der i deres system står om rabat bliver taget på "de små ting". Der ud over at tabletsne pakke fra Samsung, så det lyder sært at de overhovedet har ville hjælpe dig med at slippe af med dem ::l
Nu er det ikke tables jeg har fået penge for, men der imod vægophænget / skærmrens..

de 3 tablets har jeg stadig (fra de 2 tv) hvorfra jeg prøver at sælge 2 af dem =P !
Af LunD^
#156839
Du kunne jo have spurgt ekspedienten, eller ringet til deres service, før du begynder at tude herinde.

Hvad med at ringe til ekstrabladet også, og høre om du få en del af forsiden?