Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cass1986
#94037
Godaften, de herskaber.

Jeg sidder lidt i en kattepine, da jeg har brændt mig varm på det nye Sony KDL 37ex500, men ikke helt kan finde ud af hvilken forhandler, jeg mest kan stole på ift. RMA?

Jeg har kigget trustpilot igennem, men ville gerne høre om nogle af jer har erfaringer med dem?

Forhandlerne er:
www.befro.dk
www.midtdata.dk
og
www.Shg.dk

Priserne varierer med ca. 300 kr mellem shg.dk og midtdata. Er prisforskellen det værd?

Håber I kan hjælpe!
Vh
Casper
#94040
Jeg har købt flere ting gennem en årrække gennem SHG, så det er i hvert fald at anbefale.. Ellers er der jo også bilka hvor prisen er udmærket.. Expert er ca 500 kr dyrere, men du kan nok godt snakke prisen et par hundrede kr ned og er ved så også værd at overveje.. Blot min mening :) Men ellers SHG
Af Cass1986
#94043
Martin8000 skrev:Jeg har købt flere ting gennem en årrække gennem SHG, så det er i hvert fald at anbefale.. Ellers er der jo også bilka hvor prisen er udmærket.. Expert er ca 500 kr dyrere, men du kan nok godt snakke prisen et par hundrede kr ned og er ved så også værd at overveje.. Blot min mening :) Men ellers SHG
Hey Martin, tak for rådet, vil jeg tage med i overvejelserne :) Men du siger, at Expert er ca. 500 kr dyrere? Hvor finder du deres pris henne? Jeg kan nemlig kun finde 40' udgaven på deres net?
Af Martin8000
#94045
det må du undskylde.. jeg havde læst det som 40" eren :) men ellers er SHG et sikkert bud :) De har en forretning i århus (højbjerg) hvor du kan afhente det hvis du bor i nærheden af det :)
Af Cass1986
#94048
Weissbier skrev:Check lige prisforskellen mellem 37" og 40", før du går videre:

37": http://www.hifipriser.dk/Product/Detail ... pid=775428
40": http://www.hifipriser.dk/Product/Detail ... pid=793576
Hehe, jeg ved godt, at den ikke er vanvittig stor, men som studerende er pengene en smule knappe og mit værelse er ikke ret stort, så tror 37 er ideelt. Men tak for heads-up, hvis jeg skulle finde en sjat ekstra penge på kistebunden! :)
Af noxity
#94049
Jeg tror du inderligt vil fortryde ikke at have brugt 500kr mere på en 40".