Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jase-dk
#92872
OPDATERING: Fona har byttet mit Philips LED TV til et tilsvarende fra SAMSUNG. Årsagen til de manglende svar var øjensynligt, at den ansvarlige sælger var fraværende. Fona byttede TV'et med et smil og uden nogen som helst problemer, så er jeg 100% tilfreds.

Var i første omgang ikke specielt imponeret over Fona, hvilket jeg havde givet udtryk for i denne tråd. Fona har dog efterfølgende vist sig yderst imødekommende mht. at løse problemerne, så jeg synes det var fair at fjerne mine frustrationer fra dette forum.

Jeg har fået en virkelig fin service hos Fona i Lyngby Storcenter, så jeg kan kun anbefale at handle TV hos denne forhandler.
Senest rettet af jase-dk 7. mar 2010, 14:18, rettet i alt 2 gange.
Af jacob586
#92877
Hvis du mener mislydene er så irriterende og det ikke er noget Philips har hørt om før, ja så må det jo være en fejl på apparatet. Og så skal du tage i Fona og lave en reklamation og så SKAL de undersøge og udbedre fejlen eller giver dig et andet apparat. Og det behøver selvfølgelig ikke være den samme sælger som har solgt dig skærmen. Det kna godt være de andre sælgere ikke kan tage stilling til en ombytning, det har du sådan set heller ikke ret til i første omgang. Men de skal tage den ind og undersøge den for fejl.
Af kskruger
#92881
jase-dk, vender du tilbage hvad historien ender med?
Af jase-dk
#92885
Har slette dette indlæg, da Fona (jf. ovennævnte) har løst problemerne.
Senest rettet af jase-dk 7. mar 2010, 14:20, rettet i alt 1 gang.
Af kskruger
#92886
Det bliver spændende, om Fona vil tag din skærm retur, jeg tror det ikke! De vil med garanti henvise dig til Philips!

Personligt, ville jeg aldrig købe et stort tv, uden at ha 14 dags retur ret. Surt at sidde med et tv med pixel-fejl eller det har støj problemer, eller en helt 3 ting, som du har oplevet med dit nye Philips tv.
Af jase-dk
#92889
Fona har skrevet og beklaget at de ikke har svaret. Sælgeren var på ferie. De har indvilliget i at ombytte TV'et, hvilket jeg synes er flot.

JASE-DK
Af Kleen™
#92890
Din historie bekræfter mine værste fordomme om FONA og deslige: Disse steder er man sælgerens bedste ven – lige indtil man har betalt, hvorefter de skider dig et stykke.

Dårlig rådgivning + dårlig service + dårlig pris = tredobbelt dårlig oplevelse!
Af kskruger
#92892
jase-dk skrev:Fona har skrevet og beklaget at de ikke har svaret. Sælgeren var på ferie. De har indvilliget i at ombytte TV'et, hvilket jeg synes er flot.

JASE-DK
Godt at høre, at der kom en god slutning på det. :)
Af jase-dk
#92936
Ja, det viste sig i sidste end at Fona Lyngby giver en fin service. Service er en vigtig del af den totale købsoplevelse, så jeg vil gå til Fona i Lyngby når jeg skal hve et Bose anlæg til min nye SAMSUNG skærm.
Af jase-dk
#92972
Desværre viser det sig at der også er fejl på den nye SAMSUNG skærm. Håber at Fona er imødekommende igen.
Af kskruger
#92977
jase-dk skrev:Desværre viser det sig at der også er fejl på den nye SAMSUNG skærm. Håber at Fona er imødekommende igen.
Hvad er der galt med den?
Af jase-dk
#92986
Baggrundslyset flimrede. Det var specielt slet når fjernsynet blev varmt.

Jeg har skrevet lidt om det i TV sektionen af dette forum.

Har lige været i Fona, og de kunne godt se problemet. Fik igen en super service. Fona har løst problemet til UG kryds og slange.