Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Claus_T
#78953
Hey

- er der nogen der ved, hvor man kan se et SL800?

Selvom anmeldelsen er lovende, så vil jeg gerne lige se det, inden jeg køber det.

Så er der nogen der har set et SL8000 stå i en udstilling et sted?

CT
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#78957
Er der en region af landet du vil foretrække?

Jeg har flyttet din tråd til et andet forum.
Af Claus_T
#78961
yakken skrev:Er der en region af landet du vil foretrække?

Jeg har flyttet din tråd til et andet forum.
Sorry, hvor dum kan man være... Gerne i Storkøbenhavn!
Af Hartlev
#79334
Den kommer på lager i Elgiganten i starten af næste uge...
Af Vivi
#79873
Jeg har talt med Elgiganten idag - og den kommer i Roskilde i starten af december iflg. deres kundeservice. Til den nette sum af 11.000 kr.

Jeg har luret på Recorders har fundet frem til at www.sekvencia.se og www.redcoon.dk er ret billige.

Cinemagic er også ok mht. pris.
Af GrummeKrumme
#79875
Vivi skrev:Jeg har talt med Elgiganten idag - og den kommer i Roskilde i starten af december iflg. deres kundeservice. Til den nette sum af 11.000 kr.

Jeg har luret på Recorders har fundet frem til at www.sekvencia.se og www.redcoon.dk er ret billige.

Cinemagic er også ok mht. pris.
Vær opmærksom på, at de tyske modeller, ihvertfald dem jeg har set, er uden dvb-c tuner. Og tror, at netop Redcoon.dk fører den model.
Af jbartens
#79895
Redcoon.dk deres modeller er ihvertfald med mpeg 4 på dvb-c. Ihvertfald ifølge deres support. Så den og en BD 390 afspiller... så er man set! :P
Af Vivi
#79896
Hvordan kan du se at det er en tysk model?
Der er jo ikke forskel på modelnumre som der er på andre mærker..


Mvh
Af Vivi
#79926
Jeg har mailet med Sekvencia idag og spurgte til om der var DVB-C og DVB-T tuner i SL8000 og SL85000, hvortil de svarer at det er der.

Jeg her derudover spurgt til om de evt. kan give lidt ekstra rabat hvis der bliver købt flere. Det kan de også, men ikke meget, fordi der er små marginaler.
Er der måske flere, som er interesseret i at købe fra dem, og ville det give mening at lave en eller anden form for rabatordning, hvis vi køber sammen?

Jeg kender ikke firmaet, men de svarer da hurtigt på mail. Og virker også til at være ret etablerede i Sverige.


/Vivi

Her er lige mail korrespondancen:

Vi kan ge lite rabatt ifall du beställer några stycken,
men ej mycket.. eftersom vi redan har så låga marginaler!


MVH/Best Regards
Hussein Ammouri


Vasagatan 27,11120 Stockholm Sweden.Tel/Fax: +46/(0)8886215 Cel: +46(0)765961139


This message (including any attachments) contains confidential information intended for a specific individual and purpose, and is protected by law. If you are not the intended recipient, you should delete this message and are hereby notified that any disclosure, copying, or distribution of this message, or the taking of any action based on it, is strictly prohibited.

Årets tillväxt företag 2001 Årets Entreprenör 2001

Pplease consider the environment before printing this email


--------------------------------------------------------------------------------
From: vivi
To: [email protected]
Subject: Re: LG 42 SL8000 og LG 42 SL8500
Date: Mon, 16 Nov 2009 17:17:23 +0100


Tusind tak for svar.

Er der mulighed for rabat ved køb af flere, fx. 5 eller 10 styk?


Mvh

Vivi

----- Original Message -----
From: Hussein Ammouri
To: vivi
Sent: Monday, November 16, 2009 5:07 PM
Subject: RE: LG 42 SL8000 og LG 42 SL8500


Hej !

Ja, det har den!


MVH/Best Regards
Hussein Ammouri


Vasagatan 27,11120 Stockholm Sweden.Tel/Fax: +46/(0)8886215 Cel: +46(0)765961139


This message (including any attachments) contains confidential information intended for a specific individual and purpose, and is protected by law. If you are not the intended recipient, you should delete this message and are hereby notified that any disclosure, copying, or distribution of this message, or the taking of any action based on it, is strictly prohibited.

Årets tillväxt företag 2001 Årets Entreprenör 2001

Pplease consider the environment before printing this email



--------------------------------------------------------------------------------
From: vivi
To: [email protected]
Subject: LG 42 SL8000 og LG 42 SL8500
Date: Mon, 16 Nov 2009 15:46:42 +0100


Jeg overvejer at købe et af disse TV. Det skal bruges i Danmark, og derfor skal jeg være sikker på at de har DVB-C og DVB-T tuner i, så de kan bruges her. Er det tilfældet?


Med venlig hilsen
Vivi