Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zrednaz
#78670
SteffenH skrev:Stadig ingen af jer der har bestilt hos Redcoon der har fået jeres vare. Og kan give lidt feedback om hvordan det er gået med at bestille ved dem ?
Min status:

03.11.2009, 12:05 Din betaling er blevet modtaget
04.11.2009, 07:55 Din ordre befinder sig i forsendelsesafdelingen
06.11.2009, 10:20 Din ordre er blevet sendt afsted (am 06.11.2009)

Ikke ligefrem en vildt hurtig ekspedering, men fjernsynet dukker vel op i løbet af næste uge.

Da jeg skulle foretage købet på hjemmesiden, havde jeg problemer med at få Clickandbuy til at acceptere mit betalingskort. I den sidste ende lykkedes det dog i Internet Explorer efter at have slettet browserens temp-filer!


Tilføjelse 9. nov:
Fjernsynet er kommet - det blev leveret af GLS kl. 11. Strømstikket er af UK-slagsen, men der er vedlagt en adapter, så ingen grund til panik. Der er kun engelsk manual (og nogle andre europæiske sprog som jeg ikke fatter en brik af). Selve fjernsynet kan dog indstilles til dansk.

Derudover er der ikke så meget at sige. Fjernsynet modtager alle kanaler (analoge såvel som MPEG4 via DVB-T) som jeg kan modtage.
Af Perfod
#85937
redcoon har fået ret mange hug i bedømmelsen af butiken inden på pricerunner. Men læs selv
Af Kim_Superman
#86031
Jeg har købt mit tv ved redcoon.. Det var ikke den hurtigste levering i verden, men udover det var der ingen problemer.. Man skal dog regne med at leveringen varer lidt længere end de selv skriver
Af Rasmuslund
#126468
Kan bestemt ikke anbetale at benytte dette firma. Eksempel på deres sagsgang ses nedenstående. Har læst flere anmeldelser om firmaet online og dette er ikke et enkeltstående tilfælde.

1. Den 13. december bestiller jeg produktet via http://www.redcoon.dk/. På daværende tidspunkt figurerer der en leveringstid på 2 hverdage.

2. Den. 16. december trækker Redcoon beløber før varen er afsendt. Dette er ikke lovligt jf. PBS.dk

3. Den 18. december, (4 efterfølgende hverdage) går jeg ind på http://www.redcoon.dk/ i forbindelse med jeg undersøger min mail omkring levering og eventuelt et ”tracking nummer”. Inde på hjemmesiden står der stadig at leveringstiden er 2 hverdage.

4. Den. 23. december kontakter jeg jeres kundeservice via online chat, de oplyser at varen ikke er på lager og derfor ikke kan leveres til juleaften. De beklager fejlen.

· På dette tidspunkt har jeg intet hørt fra Redcoon.dk omkring forsinkelse på min vare. De fleste butikker online/offline er klar over at bestillinger i midt december ofte er en julegave, og derfor bør forsinkelser på leveringer straks oplyses til forbrugeren, så denne enten kan finde en anden leverandør eller afbestille varen.

4. Den. 29. december modtager jeg en mail omkring varen forventes leveret på lager den 30. og derefter vil denne blive sendt med det samme til min adresse.

5. Den. 5. januar modtager jeg en mail hvor Redcoon oplyser at leveringstiden til deres lager igen er udskudt til den 17.01.2011


Personligt mener jeg at denne proces er under al kritik, og har personligt aldrig oplevet noget lignende.
Af Henrik E J
#142107
Hej. Vi har lige handlet inde på redcoon og kan ikke klage over noget. Vi bestilte et Philips tv d.30/6-11 da prisen var meget lavere hos dem, og fik en mail med ordrebekræftelse på handlen med fragt nr, så pakken kunne følges ved gls. Alt er forløbet som lovet ved redcoon. Vi modtog vores tv idag d.5/7-11 af gls, og alt så fint ud. Hurtig levering når man ser bort fra der har været weekend imellem :)

Tv`et blev leveret med dansk strømstik og med dansk menu i tv`et men dog uden dansk manuel, men pyt den kan jo let downloades ved philips, så ingen problemer der.

Vi kan ikke komme med noget dårligt om den handel.