Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stifler
#74161
Hey

Jeg overvejer at købe Zeptos nye Ultra Thin, men jeg er lidt usikker på Zepto. Nu er firmaet jo ikke det mest sikre, så vil gerne høre Jeres syn. Er det gambling at handle med Zepto? Sker der noget med mit tv og Zepto går ned, er jeg jo satme på røven.

Hvad mener I?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#74162
Med en af Danmarks rigeste mænd i ryggen (Karsten Ree, tidligere ejer af Den Blå Avis) tror jeg ikke du bør frygte. Han har senest overtaget mere af styrelsen efter Lasse Frost trådte af, og er blandt de få milliardærer herhjemme i dag. I dag ejer Karsten Ree noget i retning af 80-85 procent af alle aktierne.

Men jeg synes alligevel du bør vente lidt. Vi anmelder nemlig snart netop omtalte Ultra Thin model: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1253009813
Af Stifler
#74163
Jeg sidder også og kigger herind hver dag for at se, om anmeldelsen er kommet op.

Tak for det, Rasmus. Sidder og bladrer nettet igennem for artikler om Zepto. Ser vidst ikke så galt ud, som jeg troede. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#74165
Hvis du tilmelder dig nyhedsbrevet, så får du direkte kontakt når anmeldelsen er oppe.
Af Stifler
#74166
Har jeg gjort, yakken. Ser frem til det. :)
Af palle22
#74177
Jeg kender ikke TV'et, men tror heller ikke Zepto går fallit sådan lige. Til gengæld har de den dårligste service, jeg nogensinde har hørt om.
Læs fx denne blog: http://zeptodk.blogspot.com/

Jeg har selv været meget uheldig med deres PC'er.
Af Stifler
#74189
Ja, palle, det taler jo ikke rigtigt for Zepto. Kigger man på deres hjemme side står der følgende på forsiden:

Dansk service & support
Max 5 dages reparation
Max 3 min. svartid ved support
Dansk design og kvalitet
Skræddersyede produkter

Specielt nummer to kan jeg udfra nogle af de links - der er i dit link - se, de er dårlige til at overholde.
Af Stifler
#74190
I øvrigt nogle, der kender noget til Zeptoeksperten.dk? De har Ultra Thin til 400-500 kr. billigere end Zepto.dk

Hvad er forskellen?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#74212
palle22 skrev:Jeg kender ikke TV'et, men tror heller ikke Zepto går fallit sådan lige. Til gengæld har de den dårligste service, jeg nogensinde har hørt om.
Læs fx denne blog: http://zeptodk.blogspot.com/

Jeg har selv været meget uheldig med deres PC'er.
I forbindelse med Karsten Rees involvering i Zepto har man også så vidt jeg forstår outsourcet service og hotline. Det burde sikre meget bedre vilkår.
Af palle22
#74245
Ja, det skulle være blevet bedre med Karsetn Ree ved roret, men det er absolut ikke min oplevelse. Jeg tror der sidder brådne kar langt ned igennem systemet i det firma. Men man kan jo tage chancen, og jeg ved ikke hvor god kvalitet deres TV er. Deres computere er meget ringe build kvalitet.
Af Stifler
#74324
Nu sad jeg og kiggede på Zeptoeksperten.dk. Fandt ud af, at det koster mindst 455 kr. (Post DK) at få sendt skærmen. Det giver jo ingen mening..?
På Zepto.dk er billigste levering 535 kr. (UPS)
Er det ikke muligt at købe skærmen i deres butik på Fisketorvet eller kan man kun bestille derfra?

500 kr. for levering min bare... O-O