Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nielsofrederiksen
#38857
Hey.. Flytter snart i lejlighed med min kæreste, og i den sammenhæng ska jeg selvfølgelig ha alt mit elektronik med..
Men men men, mine to front højttalere i mit surround system er for store mener hun, så jeg må ta de to originale fronthøjttalere tilbage (hvilke i øvrigt er mega gode; købte kun to tower højttalere, fordi jeg ville have en bedre bas end originale subwoofer kunne frembringe).
Så nu står jeg og skal købe en ny subwoofer. Den skal give en god bas, være flot og må ikke være vildt dyr.. Hvad har i af erfaringer?
Min forstærker/receiver er en Panasonic SA-HE9.

Håber ikke min forklaring var for forvirrende, ellers må i spørge :p

Mvh. Niels
Af zyckelmaster
#38866
"vildt dyr" er jo relativt begreb - kan du ikke fortælle hvad max-prisen er og, hvor stort et rum den skal stå, samt hvilke højtalere der i øvrigt indgår?
Af nielsofrederiksen
#38891
Det er 5 Panasonic surround højttalere der er kanone.. Den skal stå i et 25 kvm. stort åbent rum.. Prisen må være på omkring 2000.. plus minus...
Af zyckelmaster
#38897
Gå ned og tal med HiFi-klubben. De har et par fornuftige bud lige omkring (dvs. mest lige over) 2K
Af red_martians
#38905
Jeg kan klart anbefale dig Monitor Audio Radius R 360. Man skal virkelig lede længe efter en subwoofer med så præcis og lækker dyb bas. Har selv en storebroderen Radius R720 stående, og er med tiden blevet overbevist om at jeg skulle have sparet de 2000kr og gået efter 360'eren i stedet :((
Af nielsofrederiksen
#38907
har læst lidt om den nu, og må sige den får gode ord med på vejen.. Ved du hvilke forretninger der sælger den?
Af red_martians
#38932
Kender kun tapeconnection her i DK, ellers skal du vidst til Malmø. men tror at priserne er de samme derover.
Af nielsofrederiksen
#38944
hmm okay.. ville bare være rart lige at høre den før jeg køber..
Af nielsofrederiksen
#38947
hmm okay.. ville bare være rart lige at høre den før jeg køber..