Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Augu
#31201
Går med tanker oma t anskaffe mig en universial remote, da jeg efterhånden har alt for mange fjernbtjeninger.

Spørgsmålet er, hvad jeg skal købe? Har set på både philips og Logitech.

Philips, vurderer jeg til at være lidt bedre til at fungerer, men klart mere klodset og sværer at programerer.

Logitech, har åbenbart deres mandagsmodeller, men design som er flottere end Philips (Smagssag). Virker bedre?

Hvad har i, og hvad kan i anbefale!
Af Augu
#31282
Lash skrev:Jeg kører med sådan en fra one for all.

Kan ir lære fra dine andre remotes hvis der er funktioner du mangler og så lægger den godt på damens lår ;o)


http://www.oneforall-int.com/?pag=39&prodnr=96
Takker fordit svar, tjekker den lige ud, og ser om det er den :-)
Senest rettet af Augu 9. feb 2008, 20:02, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#31283
Personligt ville jeg gå en anden vej og tage en Lintronic IR motager/afsender og købe en Beo4 ved siden af. Lintronic enheden kan programmeres tl at styre 99% af alt udstyr der benytter IR og du får IMO ikke nogen fjernbetjening der er bedre end en Beo4.

Prisen ender så godt nok på ca. 3000 kr.
Af noob
#36105
Jeg er vant til at bruge en B&O-fjernbetjening, men har anskaffet mig en PX80. Jeg er dog skuffet over fjernbetjeningen, som knirker og virker irriterende spinkel.

Hvis nu det ikke skal være den dyre løsning med en B&O-fjernbetjening; hvad er det så jeg skal kigge efter for at fjernbetjeningen kan matche et ellers fantastisk tv?