Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#225732
Mishandler du den eller er det udelukkende pga genskin? Jeg har til dato ikke haft film på en eneste af mine tablets eller telefoner og ingen af dem lider af ridser.
Af PeterD
#225746
Torben Rasmussen skrev:Mishandler du den eller er det udelukkende pga genskin? Jeg har til dato ikke haft film på en eneste af mine tablets eller telefoner og ingen af dem lider af ridser.
He he.

Jeg har altid fået at vide jeg skal bruge beskyttelse.

Og nu hænger det ved. Selvom Lenovo kalder det Yoga with "Any-pen", hvor de viser folk bruger knive, gafler på skærmen uden ridser.

Kan selvfølgelig være er spild af penge, ligesom en case til den, men..Jeg er åbenbart forsigtig med min elektronik..
Af PeterD
#225747
Her forsøger de sig i hvertfald på en Yoga:

http://m.youtube.com/watch?v=_K5-ARKdK0Y

En af skærmens knap så gode sider. Faktisk rigtig dårlig side er netop genskin, men med det rigtige produkt er det ikke længere et problem.

Update: Mener ikke A10-70 har "Anypen" som Yoga. Det har måske noget at gøre for at holde prisen nede?
Af Hagbart666
#225804
Har den ikke ;-)

Ps. Fik lige købt en ny Lenovo som stod til 1495 kr til 1050 kr :-) Ingen grund til at betale fuld pris :-)