Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nielsofrederiksen
#38860
forresten må den ikke koste meget mere end 1500 ca.. Er det meget lavt sat?
Af kasperdall
#38861
spørgsmål:
1: hvad må ikke koste mere end 1500kr?

2: hvorfor lave 2 tråde?

er det mig der har misset noget? :s

BTW: hvis du vil tilføje noget i et post du har lavet... vil jeg råde dig til at bruge "ret" knappen, istedet for at lave en ny post :)
Af nielsofrederiksen
#38862
ja det har du da vidst ret i.. Det jeg oprindeligt skrev var at jeg skal til at købe en subwoofer til mit surround anlæg.. Et Panasonic SA-HE9..
Af NoNameDesigndk
#38863
kasperdall skrev:2: hvorfor lave 2 tråde?

er det mig der har misset noget? :s
For at det ikke skal være lyv har han faktisk allerede lavet 3 tråde.. [EDIT] eller var det bare min mobil der lavede numre .. ? [/EDIT]
Niels næste gang så ret dit indlæg, eller tryk på besvar nederst i din tråd..

Hmm Niels, hvad din sub ang så tror jeg ikke lige jeg kan anbefale noget.. Andet end, tag kæresten med ned i hifi-klubben og kig.. Så kan hun jo være med til at høre dem og se dem ;)
Af zyckelmaster
#38868
nielsofrederiksen skrev:ja det har du da vidst ret i.. Det jeg oprindeligt skrev var at jeg skal til at købe en subwoofer til mit surround anlæg.. Et Panasonic SA-HE9..
Jeg fik vist stillet et spørgsmål på den anden tråd, som du selv har besvaret: 1500 kr. - beklager makker, til den pris kan jeg ikke anbefale noget medmindre du vil ned i en 8" uden alt for stor effekt (hvilket ikke kan anbefales medmindre det er et lille rum, og i øvrigt generelt et lille system det skal tilsluttes)...