Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#355771
Det nye Sonic Dream Team på Apple Arcade er super underholdning for os, der er vokset op med Sonic. God blanding af nostalgi og moderne 3D-gameplay.

Man kan justere grafikindstillinger i det, men på max halter det lidt på Apple TV 4K (2022) og efter noget tid bliver boksen så varm at den neddrosler ydelse. Der må gerne snart komme en kraftigere udgave.
Vedhæftede filer
sonickvalitet.jpg
sonickvalitet.jpg (166.95 KiB) Vist 632 gange
sonic.jpg
sonic.jpg (137.13 KiB) Vist 632 gange
#355800
Rasmus Larsen skrev: 12. dec 2023, 07:16 Den nye Apple TV app er fin nok, men det er utroligt irriterende, at man ikke kan se, om en film er i 4K eller ej, hvis den også er tilgængelig i HD hos en af de tjenester, der integrerer med Apple TV appen. Hidtil har man kunnet krydstjekke i iTunes appen.
Lol, de har simpelthen formået at vælge den absolut dårligste måde at integrere film på. Det ville det nemmeste at løse elegant, men åbenbart svært nok for Apple 😅
#355816
Efter skiftet til seks apps per række og nu forsvindelsesnummeret fra Series og Movies mangler jeg en app der har noget relevant at putte op på skærmen, og som ikke virker med TV-appen, hvor det i så fald ville være irrelevant at have den i øverste linje :p Jeg har sat DR-appen derop, selvom det er noget jeg bruger meget lidt, og så har jeg Paramount+ ude til højre, men den har det med ikke at vise noget deroppe, selvom den burde, og selvom den også burde virke med TV-appen :p
#355821
Naiera skrev: 12. dec 2023, 15:05 Efter skiftet til seks apps per række og nu forsvindelsesnummeret fra Series og Movies mangler jeg en app der har noget relevant at putte op på skærmen, og som ikke virker med TV-appen, hvor det i så fald ville være irrelevant at have den i øverste linje :p Jeg har sat DR-appen derop, selvom det er noget jeg bruger meget lidt, og så har jeg Paramount+ ude til højre, men den har det med ikke at vise noget deroppe, selvom den burde, og selvom den også burde virke med TV-appen :p
Paramount+. Er det US udgaven du har?
#355822
Ja, den bliver endda ved med at virke selvom der ikke er penge på kontoen til at betale abonnement. I denne omgang endda med Showtime-udvidelsen.
#355823
kabri skrev: 12. dec 2023, 16:01 Infuse virker med det der top view og arcade hvis du gamer.
Tak. Jeg bruger ikke Infuse (jeg har en Zidoo) og jeg spiller heller ikke på æblefjernsynet.
#355840
Rasmus Larsen skrev: 12. dec 2023, 07:16 Den nye Apple TV app er fin nok, men det er utroligt irriterende, at man ikke kan se, om en film er i 4K eller ej, hvis den også er tilgængelig i HD hos en af de tjenester, der integrerer med Apple TV appen. Hidtil har man kunnet krydstjekke i iTunes appen.
Fuldstændig enig. Den viser tjenestens info og ikke hvad Apple tilbyder hvis du vil købe. Det er ikke smart, men kan komme til at købe noget uden DK tekster eller lign.?
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 45