Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#355855
Har lige opdateret og efter at have brugt 10 minutter i den ny app, så har jeg sendt følgende 3 forslag til Apple

1) Mulighed for kun at søge efter titler i butikken.

2) Vis kvaliteten af en titel i butikken når den er tilgængelig på både en streaming tjeneste og i butik.
Der er stor sandsynlighed for at jeg hellere vil leje den fra Apple i 4K/HDR end at se den på en tjeneste i HD/SDR

3) Gør det muligt at udvide beskrivelsen i toppen af titlen, som det var i iTunes. Nu skal man scrolle ned i bunden til beskrivelsen der for at kunne udvide.
#355857
og hvor fanden er ønskelisten blevet af? Nu er der en kø som man skal trykke til højre hele tiden i stedet for rækker af 6. og så er leje film og Apple tv serier og film blandet sammen i samme kø.
jeg havde en ønskeliste på over 75 film som jeg kunne tænke mig at se på et tidspunkt, men nu er den bare væk.
de skulle lave et nyt punkt på den nye menu med ønskelisten og så adskille Apple tv serier og film i en separat kø på Apple tv lige som før.
oversigten over lejefilm var også mere overskuelig og med flere muligheder end nu, synes det er et tilbageskridt.
#355864
jeg er med på at ideen med køen er at samle tjenester, men kunne man så ikke i det mindste få mulighed for at ændre udseende på køen, så man kunne få den i rækker af 5 eller 6. Nu har jeg en kilometer lang kø på en linje. Og ingen overblik, og ingen mulighed for sorter. Hvorfor ikke lave køen på samme måde som biblioteket.
#355886
Jeg håber snart nogen laver en ordentlig VPN app der ikke er låst til en bestemt udbyder. Den der Bee-tingest koster abonnement, og det er simpelthen for langt ude, når man ikke skal bruge en tjeneste de udbyder. Det ville være fint hvis appen koster et enkeltbeløb, og så skal den i øvrigt understøtte WireGuard ;)
#355924
NordVPN og ExpressVPN nu tilgængelige til Apple TV

I vores indledende test med vores eksisterende NordVPN-abonnement tillod VPN'en os at få adgang til HBO Max og SkyShowtime, som var vi til stede i det pågældende land, VPN blev sat til. Disney+ gav en fejlmeddelse, mens Netflix opførte sig underligt, hvorfor det kræver yderligere test at be/afkræfte.


Billede
#356090
Hvordan fungerer undertekster helt præcist på Apple TV?

Jeg har indstillet deres udseende i indstillinger, og er klar over, at apps selv kan vælge at anvende systemindstillinger - men Apple TV+ følger ikke selv indstillingen?

Fx har jeg korrekte undertekster på For All Mankind, men gule undertekster på Monarch. Er det meningen?
#356095
Jeg ved ikke hvorfor Monarch har gule undertekster. Såvidt jeg husker, er det ikke den eneste serie på ATV+, hvor teksterne er gule, men det hører til sjældenhederne. Den eneste anden app hvor jeg har haft problemer, i de sidste mange år, i hvert fald, er på Peacock, hvor de pludselig blev sorte. Det er så ikke noget de fleste danskere behøver at bekymre sig om :p
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 45