Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#331248
Det her er ret skarpt set, synes jeg. HDMI eARC sporene fundet i tvOS er ganske rigtigt til den nye Apple TV 4K. Så den kan trække TV-lyden og videresende.

Apple TV 4K kan afspille lyd fra din TV-skærm (og indgange) på HomePod

Den virker pt. kun med den store HomePod, som jo er udgået, men mon ikke det er forløber til noget mere. Som jeg tidligere har nævnt, så har de næppe udviklet 'Home Theater' og nu HDMI eARC bare for sjov. Ingen af tingene virker på HomePod mini.

Billede
#331257
Jeg har vist ikke noget at bruge det nye Apple TV til.

Er der nogen som vil afhente til fuld pris, fordi de ikke kan vente på at få den fra Apple? Ellers returnerer jeg den bare...
#331260
Jeg kunne ikke lide fjernbetjeningen, og umiddelbart er det jo den eneste forskel der er til at tage at føle på. I hvert fald med en 1080p skærm :p

Men den fejler jo intet. Jeg har bare ikke nogen grund til at bruge 1500,- på den, når jeg har den forrige 4K-model.
#331262
Naiera skrev:Jeg kunne ikke lide fjernbetjeningen, og umiddelbart er det jo den eneste forskel der er til at tage at føle på. I hvert fald med en 1080p skærm Billede

Men den fejler jo intet. Jeg har bare ikke nogen grund til at bruge 1500,- på den, når jeg har den forrige 4K-model.
Hvad snakker vi om her, du får det til at lyde som en ordentlig klods :)
Hvordan er den i forhold til Shield fjernbetjeningen?

Sendt fra min Nokia 7.2 med Tapatalk

#331264
Fidoble skrev: 21. maj 2021, 17:22 Hvad snakker vi om her, du får det til at lyde som en ordentlig klods :)
Hvordan er den i forhold til Shield fjernbetjeningen?
Jeg aner ikke hvordan Shield-fjernbetjeningen er, men det der generede mig ved den nye var at der både var klik og træk til at styre med. Jeg gad ikke nøjes med at klikke, og den buede track-pad er dårligere end den flade. Derudover har den ingen features jeg kan bruge, og det gælder både fjernbetjening og selve Apple TV'et.

Men det er bare min erfaring. I bagklogskabens lys kan jeg godt se, at jeg ikke burde have bestilt, men sådan er det jo, nogle gange. Jeg kører videre med den gamle ATV 4K.
#331268
Jeg er også en af de der underlige nogen der foretrækker den forrige, over den helt gamle ;)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 48