Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#357634
Hej.
Jeg søger erfaringer med Allente android tv boks.
Hvordan er billede kvalitet, match framerate og generel performance. Kundeservice og og evt. Stabilitet.
#357639
Det ville være via fibernet 1000 / 1000
#357658
Boksen er ret stabil, og med en velfungerende programguide.
Oplever sådan set ikke problemer med "framerate".
Billedekvalitet er under DVB-C, men jeg havde desværre ikke noget valg, da jeg bor i et område hvor der ikke tilbydes kabel-tv med det brede kanaludbud. ( Aarhus C).
Det er acceptabelt, og er blevet bedre det sidste års tid.
Det kan anbefales at kable boksen for at få den ønskede stabilitet.
Jeg føler at Allente får uretfærdige "skæld ud", de er i min erfaring ikke værre eller bedre end de andre... ;)

Hvis du har nogen spørgsmål er de velkomne!

Peter
#357667
skal der bare et netkabel og strømstik bagi, eller er der flere kabler?
#357668
jkn789 skrev: 24. mar 2024, 12:15 skal der bare et netkabel og strømstik bagi, eller er der flere kabler?
Vil foreslå et HDMI kabel til TV! :)
#357670
jo selvfølgelig, tænkte bare om der var flere kabler, hvis man skal trække et netkabel, og evt flere kabler. På min waoo boks skal der to yderligere kabler til udover netkabel. Og så selvfølgelig hdmi kabel mellem boks og tv.
#357677
jkn789 skrev: 24. mar 2024, 14:14 jo selvfølgelig, tænkte bare om der var flere kabler, hvis man skal trække et netkabel, og evt flere kabler. På min waoo boks skal der to yderligere kabler til udover netkabel. Og så selvfølgelig hdmi kabel mellem boks og tv.
Internet og strøm ind, signal ud. Thats it! :)
#357681
tak for hjælpen, har du prøvet at sammenligne billede kvalitet på boksen med deres Web tv?