Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
#322837
Forstår dine frustrationer. Problemet er jo bare at Sony\importøren mest sandsynlig bærer en stor del af skylden selv. De har ikke kunne levere konsoller nok til deres forskellige forhandlere.
Af aalb1970
#322842
niko1337 skrev: 20. nov 2020, 18:41 Hvordan er status egentlig på xbox enheder? Tror i PS taber terræn ved ikke at have fysiske maskiner klar til jule/holiday salget?
Series X er heller ikke til at opdrive p.t.
Brugeravatar
Af bendix
#322844
Ampro skrev: 20. nov 2020, 15:25
bendix skrev: 20. nov 2020, 14:59
Ampro skrev: 20. nov 2020, 14:45 Snakkede med deres kundeservice, og fik at vide at mit ordrenummer ikke var på den liste over ordre, som ikke kunne få en PS5. Men jeg er godt nok mindre end usikker på at jeg får en inden jul/nytår.
Interessant og du bestilte kl 14:22 ik?

Og de mente du var på den rigtige side af hækken?
Det var det jeg fik at vide. Men som sagt, tvivler meget.
Det forstår jeg godt, men læser man inde på de mange kommentarer i de forskellige tråde på facebook ligger de fleste bestillinger omkring 14:24 og helt frem til 14:50. Det er det som holder mit håb oppe. Der kan sgu bestilles mange i det tidsrum.

Det lader til at det er fra man har taget den i kurven og ikke da man havde betalt som gælder. Måske værd at bemærke
#322853
Nysgerrig. Er der over hovedet nogen, jer selv eller kender nogen, der har fået ps5 fra Dustin. Er bange for at de i virkeligheden , ligesom Proshop, ikke har kunnet levere end skid!
Og at den mail de har sendt ud med, at de ikke har kunnet levere ps5 nok i år, er gået ud til ALLE deres kunder. ???


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
Af Huleboer
#322869
Rod skrev: 19. nov 2020, 10:31 bbplayer. mit ur går 100% rigtig. og nej de kom også til at åbne op før tid til forudbestillingen.

men lige meget . Dustin har sendt en mail. har to på vej frem dem og de skulle komme i morgen Jubii. en at spille på og en at skille ad og leget med
Ifølge denne bruger har Dustin haft nogle.
Af aalb1970
#322893
bendix skrev: 21. nov 2020, 14:09 Flue-knepperi, ja. Men interessant. I PS5 favør holder den 60fps hvor XSX kommer ned på 43-46 om det kan mærkes, I dont know.

Tror det er for tidligt at sige noget generelt om performance. Series X anvender et nyt API, hvorimod PS5 anvender det samme sdk som PS4 med extensions for den nye hardware. Det giver naturligt PS5 en fordel da AC Valhalla og andre tredje parts launch titler er udviklet til den forrige konsolgeneration og portet til de nye konsoller.
Brugeravatar
Af bendix
#322894
aalb1970 skrev: 21. nov 2020, 14:54
bendix skrev: 21. nov 2020, 14:09 Flue-knepperi, ja. Men interessant. I PS5 favør holder den 60fps hvor XSX kommer ned på 43-46 om det kan mærkes, I dont know.

Tror det er for tidligt at sige noget generelt om performance. Series X anvender et nyt API, hvorimod PS5 anvender det samme sdk som PS4 med extensions for den nye hardware. Det giver naturligt PS5 en fordel da AC Valhalla og andre tredje parts launch titler er udviklet til den forrige konsolgeneration og portet til de nye konsoller.
Ja jeg vil også mene at det er for tidligt at sige noget generelt om performance, denne video jeg lagde op fokuserer udelukkende på håndteringen af et enkelt spil.
Brugeravatar
Af bendix
#322918
Torben Rasmussen skrev: 20. nov 2020, 14:27 Coolshops chat kunne ikke oplyse noget om plads i køen eller forventet dato. De skriver, at de har 8 butikker, som alle får fra samme lager, men jeg synes ikke helt det forklarer hvorfor de ikke kan give et kønummer.
Jeg har gravet lidt I det. Og beskeden skulle ha været 8 lande og ikke 8 butikker (de har 15)
Coolgroup koncernen har bla butikker i Tyskland, England og Island.

Så det bevirker at jeg tror coolshop er vores bedste bud. De har en helt anden indkøbsmulighed end mange af de andre vi har prøvet.

Der var bestillinger indtil 14:58 af hvad kunder selv har beskrevet.
Vedhæftede filer
Screenshot_20201121-231219_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20201121-231219_Samsung Internet.jpg (614.61 KiB) Vist 2190 gange
Af Beckham
#322924
Interessant information. Var faktisk ikke klar over at Coolshop var så "internationale" om så at sige.

Mht. i torsdags udtalte Coolshop så selv at det hele var overstået på få minutter...
Af MrGlennDK
#322925
Min ps5 gik i sort idag , kunne ikke tænde på controllern dog kunne på Tænde på konsollen , den sagde fejl med usb harddisk med PS4 spil på , så nu er den taget fra indtil sony kan komme med en software Update ): andre der har oplevet det? Ellers har den kørt perfect efter den ekstern harddisk blev taget fra..
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 206