Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#319939
Jeg har endnu ingen opdatering fået. Det kan ikke være en god ting :p
#319966
Bestilte også på dagen, men har ikke fået en sms. Skal man mon være nervøs?
#319974
Må man ikke formode, at får man IKKE en sms, så modtager man sin maskine som siden reklamerer med, altså 10/11 - 2020? Man får vel kun en SMS , hvis de ved/mener det ikke går som forventet.
Af Gil
#320010
Jeg bestilte kl. 8:59 hos Elgiganten (ja, de åbnede lidt før tid) og modtog ordrekvitteringen kl 9.00. Alligevel har jeg fået SMS om at ordren er forsinket til d. 11/11. Jeg overlever nok, men de kan ikke have fået lovning på mange Xbox Series X konsoller.

Jer der ikke har modtaget SMS, hvornår bestilte I ?
#320021
Hmm. Ærgerligt hvis de ikke har fået en god sjat, da der har været åbent for bestilling hos dem i LANG tid, først et par dagen siden der er meldt udsolgt.
Tror der er mange som får besked om de skal vente.
#320088
Elgiganten har via deres facebook-side kommenteret, at det var en fejl i deres system som sendte sms'erne ud og at man stadig vil modtage sin maskine på release-dagen. Så håber det passer.
#320094
rapsac skrev: 7. okt 2020, 05:25 Elgiganten har via deres facebook-side kommenteret, at det var en fejl i deres system som sendte sms'erne ud og at man stadig vil modtage sin maskine på release-dagen. Så håber det passer.
For os som ikke er på FB, så er det fedt du opdaterer her :)
#320103
Fra Microsoft er her en tabel over forskellene på lagerudvidelse via hhv. det certificerede SSD-kort og så normal USB-HDD/SSD.

Så vidt jeg forstår, så kan XSX/XSS-spil på USB-lager flyttes over på konsollens interne SSD, når man vil spille dem.


Xbox Wire: Is my existing USB-based HDD/SSD with my library of games compatible with Series X|S?
Jason Ronald: Yes! It is easy as unplugging your existing external USB 3.1 HDD or SSD from your Xbox One and connecting it to your Xbox Series X | S and all your games are instantly available. You can continue to play your favorite Xbox One games, including backward-compatible Xbox 360 and original Xbox games, directly from the external hard drive.

Xbox Wire: How will the Storage Expansion Card work with Xbox Series X|S?
Jason Ronald: It’s pretty simple: just plug the Storage Expansion Card into the Storage Expansion port on the back of your Xbox Series X|S and you can use it just as you would with any external storage solution. You can choose to install games to the expansion card by default, play games directly from it, move or copy games between local and external storage, or do anything you already do today with an external hard drive. The only difference is that the expansion card is designed to match the exact performance of the internal storage of the Xbox Series X|S .

Kilde: https://news.xbox.com/en-us/2020/09/24/ ... on-primer/
Vedhæftede filer
Screenshot 2020-10-05.png
Screenshot 2020-10-05.png (96.18 KiB) Vist 2209 gange
#320107
Tror Microsoft har gjort det rigtige med en custom SSD expansion pack, da det sikrer optimal kompatibilitet.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 42