Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af ravnk
#4631
Hej
Ved ikke om det er administrativt muligt, men var det ikke en ide med en link database eller et forum her på flatpanels, hvor der var links til reviews på udvalgte skærme.
Der er selvfølgelig rigtig mange grundige tests på denne side, men det kunne være en fin service at der kunne findes link til andre sider der tester fladskærme.
Det kunne da spare en del surfen rundt. Jeg personligt bruger ALT for meget tid på at jagte rundt efter reviews og nyheder (siger min kone) :p
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#5021
Jeg beklager det sene svar. Det er som sådan en fin idé, men jeg må desværre sige, at jeg nok ikke personligt har tiden til at opdatere den. Den vil jo være ret omfattende, og jeg får kun mere travlt et stort projekt her den kommende tid (ikke noget med Flatpanels at gøre - desværre).

Men jeg har da tidligere oplevet på fora, at brugerne har en utrolig kreativitet og entusiasme. I er meget velkomne til at oprette en tråd. På den måde kan den også få input fra flere forskellige brugere og holdes opdateret i fællesskab.
Jeg tror sagtens det kan fungere.
Af radagast
#8994
Skete der egentligt mere her ?
Det kan jo også tænkes at der er nogle behjertede sjæle på nettet der allerede har sådan noget kørende (har ikke fundet det endnu)?
En database med sammenligninger af paneltype, hastighed, højdejustering, skostørrelse etc vil jo være en fest når man står der og tripper med læderet men ikke ved hvor man skal bruge pengene...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#9006
Som det skrives, så er I velkomne til at oprette en tråd (dette er allerede gjort i "Brugeranmeldelser" sektionen) hvori I skriver links til tests. Jeg skal gladeligt opdatere tråden og holde den fri for spam mv. og sørge for at top-indlægget har en alfabetisk linkoversigt der henviser til de individuele tests.

Jeg ønsker dog ikke at gå alle vore referencer igennem for at få alle tests med, så det må blive et brugerinitiativ.

Det er bare om at komme igang :)