Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#219226
Jep, men problemet er blot at det sker for alle indlæg, så de der har skrevet "love smiley" vil miste dem. Det er dog altid dén der laver rod, så det var måske nok at ændre den i første omgang.
Brugeravatar
Af Montago
#219265
Endnu en fejl spottet...

Jeg overvåger denne tråd, men får ingen mail ved nye indlæg ?

Er der 2 måder at overvåge på ?
- En når man opretter en tråd
og
- En anden ved at klikke på overvåg ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#219266
Jeg modtager mails hvis jeg trykker på "øjet" i tråden. Du får kun en mail første gang der kommer et nyt indlæg. Alle efterfølgende indlæg giver dig ikke en mail før du har været inde og læse de nye indlæg.
Brugeravatar
Af Montago
#219269
Torben Rasmussen skrev:Jeg modtager mails hvis jeg trykker på "øjet" i tråden. Du får kun en mail første gang der kommer et nyt indlæg. Alle efterfølgende indlæg giver dig ikke en mail før du har været inde og læse de nye indlæg.
ok - synes bare ikke helt det fungere så godt.

Har flere gange måttet kigge i "Mine indlæg" før jeg så at der var svaret på noget...
Af martinaabo
#219716
Hej,

Hvis står inde på en debattråd via mobilen, og navigerer tilbage til Forum via menuen i øverste højre hjørne, så lander man på 'siden kan ikke vises'.

Mvh Martin
#219722
martinaabo skrev:Hej,

Hvis står inde på en debattråd via mobilen, og navigerer tilbage til Forum via menuen i øverste højre hjørne, så lander man på 'siden kan ikke vises'.

Mvh Martin
Jeg sendte den faktisk til Rasmus den anden dag, og han afviste kategorisk at det var tilfældet... 8-)
Brugeravatar
Af Montago
#219725
Der er fortsat problemer med jeres placeholder tekst i søgefelterne.

Value SKAL være tom før det fungere efter hensigten !
Brugeravatar
Af Montago
#219841
Tracking scripts eller lign sløver load.

Når jeg sidder på mobil på 4G med fuld knald er der MEGET ofte problemer med at loade jeres sider.

Besøger jeg istedet en anden side er den oftest klar med det samme på samme net.

Jeg tror derfor at i har nogle scripts eller lign som blokkere liiiidt for meget.

Har ikke lige nogle værktøjer som kan vise synderen, men gider i ikke lige kigge på det?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#219851
Det er Google der sløver det. Vi bruger dem til reklamerne. Det er ikke vore egne scripts, desværre.