Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#99497
Der kommer en dybdegående test. Jeg har haft den stående i forbindelse med en test til Ekstra Bladet, men jeg skal bruge den lidt længere til at lave testen her på FlatpanelsDK :)
Brugeravatar
Af ralarsen
#99510
Jeg låner lige tråden...
Er der en plan for EX700?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#99516
Nej ikke umiddelbart. Jeg har selv tænkt, at EX500 er næste projekt og så håber jeg på at kunne kigge på HX900 og LX900 derefter. Men det er stadig ikke sikkert.
Af Minii
#100434
Hvilken størrelse i Ex500 serien tester du?

Læste mig til, at LGs panel indstillinger for 50", ikke passede helt 100 på en 60'er. Er det noget som der er hold i ? Står nemlig selv og venter på en 55 i Ex500, og ville være synd. hvis jeg ikke kunne bruge indstillingerne for et 40. fx.
Brugeravatar
Af Hajric
#100454
Kunne være godt med EX700 ellers :(
Af evilguy
#100461
Jeg ser også super meget frem til anmeldelsen af EX500 serien - den kan ikke komme online hurtigt nok.
Af calletv
#100462
Eftersom den allerede er på listen over anbefalede TV, kan den jo ikke være helt skidt - lover godt!
Af xcardman
#100469
billedet er stort set identisk med w5500
så håber da ikke i forventer et mirakel
hvad jeg har set ved første øjekast
det samme skriver andre jo
Af Kratz
#100544
Ifølge WhatHifi er EX500 bedre end G20, i hvert fald til prisen.
En kendelse flere af os satte spørgsmålstegn ved, hvorefter vi fik prædikatet 'plasma fanboys'
Af xcardman
#100557
vil ikke anderledes
end trust som giver 9 ud af 10
på 90 procent af deres skærme
Af Kratz
#100559
Nej, TrustedReviews er bestemt ikke altid lige bevendte...
Det samme kan man med god ret sige om WhatHifi, i hvert fald på billedsiden. Det er subjektive tests, hvilket i mine øjne er mere relevante for lyd.

Egentlig burde jeg nok være lige glad, men kan alligevel ikke lade være med at blive irriteret og blande mig, når jeg ved hvor mange mennesker som bruger WhatHifi som bibel.

I øvrigt sjovt hvordan flere og flere af dem jeg betegne som ægte billedentusiaster begynder at referere til FlatpanelsHD. Altså den engelske side :)
Man skal blot undgå links, som er imod reglerne hos WhatHifi.

For lige at vende tilbage til EX500 er de første tilbagemeldinger om Backlight Bleeding kommet ind. Det lader til Sony fortsat ikke har fået dette problem 100% elimineret.
Af calletv
#100562
Kratz skrev:Ifølge WhatHifi er EX500 bedre end G20, i hvert fald til prisen.
En kendelse flere af os satte spørgsmålstegn ved, hvorefter vi fik prædikatet 'plasma fanboys'
Jeg tvivler nu også på at den almindelige forbruger hellere vil have et G20, der er grimt som arvesynden og summer som et bistade.