Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af majland
#357602
Jeg har får ca 1/2år siden fået det problem med min pixel 7 pro og waoo app'en at den ikke starter op men står og skifter mellem portræt og landskab. Viser blot den orange side med logo med loading nedenunder.

Normalt skifter den hurtigt derfra til en login skærm, men på min pixel 7 pro kommer den aldrig videre end loading med skift i format hurtigere end en gang i sekundet.

Nogen der har oplevet noget lignende ?

Jeg havde også prøve at installere et par ældre versioner af waoo app’en uden det dog gjorde en forskel – så heller til at det må være en ændring/opdatering på telefonen der har gjort det. Testet med
3.28.6
3.38.1
3.47.3 og selvfølgelig den nyeste til alm download 3.50.5

Jeg har også prøvet at skifte mit password tilbage til et ældre (hvis den nu skulle prøve at logge ind med det)

Den gør det uanset autorotate er slået til eller fra og om telefonen holdes i landscape elle portrait
Af majland
#357603
Hvis jeg swiper op fra bunden af skærmen så den viser appen i mindre en fuld skærm og jeg kan tage et screenshot eller markere tekst kommer den til logon billedet efter et kort stykke tid.


Men klikker jeg så på appen igen for at indtaste ryger den tilabeg fuldskærm og skiftet mellem portræt og landscape fortsætter,.
Af LarsCJ
#357613
Du kan finde flere eksempler på diverse fora om fejl på bl.a. streamingtjenester efter opdatering af Pixel 7/Pro til Android 14. Nogle har løst det ved at gendanne til fabriksindstillinger (factory reset).