Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sorte
#356503
Hej
Så i kommentarer vedr. Viaplays 800.000 færre abonnenter i 2023, at en bruger så Premier League og CL via Peacock og Paramount+ US til sølle 133 kr. pr md.
Nogen der har erfaringer med disse tjenester?
Brugeravatar
Af Naiera
#356505
Jeg har netop set at Peacock nu understøtter Match Frame Rate på Apple TV, så den tjeneste er pludselig ti gange mere interessant :)

Begge omtalte tjenester har forskellige lag af kvalitet og priser, med reklamefyldte betalte abonnementer på laveste trin, omend Peacock faktisk har et helt gratis niveau, hvor man kan se måske såen cirka godt og vel halvdelen af deres indhold, hvis man gider glo på reklamer.

Adgang til dem tror jeg kræver en amerikansk iTunes-konto på Apple TV; ellers aner jeg ikke, hvordan man skal kunne komme til at betale abonnementerne. Desværre er det ikke såen noget man lige kan lave længere, medmindre man kender en derovre, som man kan få til at hjælpe sig med at verificere konto via telefon.
Brugeravatar
Af Naiera
#356521
Peacock har en rodet app med en rådden afspiller. Videokvaliten er OK, men ikke noget at skrive hjem om.

Ted-serien er dog fantastisk sjov, og jeg tror jeg grinte for $12 i første afsnit alene.
Af lommeregner
#356524
For $6 med reklamer er den nu udmærket med livesport 😀
Af trikztar
#356552
Sorte skrev: 19. jan 2024, 20:37 Hej
Så i kommentarer vedr. Viaplays 800.000 færre abonnenter i 2023, at en bruger så Premier League og CL via Peacock og Paramount+ US til sølle 133 kr. pr md.
Nogen der har erfaringer med disse tjenester?
Det var nok mit indlæg, du læste. Jeg kan godt sende dig en beskrivelse af, hvordan det kommer op at køre - jeg vil bare ikke skrive det her, da jeg ikke vil have nogen efter mig 😅

Edit: det er uden at bruge Apple ..
Brugeravatar
Af Naiera
#356555
Det er ikke ulovligt at bryde geoblokering.
Af trikztar
#356605
Sorte skrev: 24. jan 2024, 10:58 Det må du da gerne, så må vi se om jeg kan finde ud af det 😊
Ser først dit svar nu, da du glemte at quote mig 😊 Jeg sender en guide 👍🏼

- T