Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af orm08
#356040
Jeg har læst artiklen om at Viasat Total bliver til Allente 1/2 (https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1702619564)

Men er ikke sikker på at jeg helt forstår det…

Jeg har Viasat Total inkl. Kanaler, og streamer på AppleTV og har så også den fulde TV2Play pakke - Dir løsning…

Primært på grund af sport

Hvad sker der 1/2 ?

Hvad sker der med live Fodbold, Golf, Formel 1 osv. ?

Jeg har checket Viaplay.dk og Allente.dk, men kan ikke finde noget officiel info……
Af orm08
#356044
@lunndal det gør jeg nok 😀

@Rasmus Larsen, det kunne måske have fremgået mere klart af artiklen, for sådan nogen som mig som ikke kan læse indenad, og som ikke lige lægger mærke til st der er forsket på Viasat og Viaplay 🤔😂
Af TSizzle
#356045
Den "gamle" Viaplay pakke med TV-kanaler overgår også til at være den store Allente-pakke, og ændrer derfor ikke det store for dig.

Så groft sagt: Du får et ringere produkt, end det du har i dag.
Nu ved jeg ikke hvad du betaler for den, men det eneste alternativ jeg har været i stand til at finde, som kan tilbyde det hele i dag, er den store TV-pakke fra Norlys (https://norlys.dk/tv/)

Alt efter hvad du betaler i dag, så bliver det enten lidt dyrere, eller koster nogenlunde det samme, som du giver i dag. Til gengæld får man Discovery+ og Nordisk Film+ med i prisen, hvilket for nogle giver lidt værdi.
Af jkn789
#356048
hvis du har mulighed for at vælge waoo så er deres store pakke inklusive viaplay total og tv2 play største pakke uden reklamer, den kommer til at koste 779 fra næste år, og det er også med alle discovery kanaler inklusive eurosport 1 og 2
så kan du sammenligne med norlys
Af lunddal
#356050
TSizzle skrev: 28. dec 2023, 21:26 Den "gamle" Viaplay pakke med TV-kanaler overgår også til at være den store Allente-pakke, og ændrer derfor ikke det store for dig.
Så man går fra Viaplay Total med kanaler til 589,- over til Allente Premium til 758,-?

Det er ikke noget, der nævnes noget om på Viaplays hjemmeside.
Af orm08
#356056
Hmm

Så der er ikke nogen ændringer hvis man har Viaplay Total inkl. kanaler via streaming ?

Jeg har Viaplay Total inkl. kanaler til 589,- + den store TV2Play pakke uden reklamer til 219,- så ialt 808,-

Kan se jeg kan få Allente Premium til 529,- fordi jeg er Fastspeed kunde

- den eneste kanal jeg umiddelbart mister er Viaplay Golf, men så får jeg til gengæld hele Discovery pakken

Men hvad med Viaplays og TV2plays extra live sport kanaler, hvor de f.eks. viser yderligere Premier League kanaler, er de med ?

Og hvordan er Allentes App og streaming kvalitet ?

Det er en jungle at finde rundt i, ja ennda en rigtig dyr jungle 😱