Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#355910
Hermed lidt utilfredshed over iTunes/AppleTV fra en bruger som har købt over 800 Film på AppleTV.

Dette omhandler primært filmen:
Guardians of the Galaxy 3 købt på AppleTV.

Når den afspilles via en Apple TV-box med lydspor Dolby Digital 5.1, kommer filmen med en meget høj hyletone af 1 sekunds varighed præcist 39.17 minutter inde i filmen. Denne høje lyd kommer kun på en Apple TV-box enhed med Dolby Digital 5.1 (jeg har prøvet på 3 forskellige Apple TV-boxse).

I vil kun opleve det samme ved afspilning på et AppleTV med 5.1 lydsporet. De andre lydspor (som vælges automatisk, alt efter enhed og opsætning) har ingen fejl. Så eks. på en iPhone og/eller iPad er lyden fejlfri.

Se linket optagelse, husk at aktivere lyd i filmafspilningen (er slået fra som default). https://imgur.com/OShO5IA

Jeg har fejlmeldt dette til både Apple og Disney, helt tilbage i Juli 2023. Men der sker simpelthen ingen ting. Fejlen er der fortsat.

Jeg håber at jeg med dette opslag kan få råbt nogen op, som måske har nogle indgangskanaler som kan gøre en forskel.
#355919
Bruger du ikke unødig energi her? I vores digitale verden vil der uvilkårligt, og med sikkerhed, opstå mærkelige fejl. Du har sikkert Max betalt 169 (eller 49 på tilbud). Gider du virkelig bruge så meget krudt på det? Jeg gad ikke. Og læser jeg dit indlæg korrekt er det 1 sekund længde der er problemet - i en hel film????. Come on!!! Få lige lidt perspektiv på tingene.
#355920
Hvis ting er i stykker skal de repareres. Eneste årsag til fejlen ikke bliver fixet, er fordi at udgaven i den Amerikanske iTunes store er fejlfri, og Danmark (og Europa) står bagerst i køen for næsten alt.

Prøv evt. at se den video jeg har med i mit opslag. Det kunne jo være det kunne sætte lidt perspektiv på tingene for dig også. Det 1 sekund er helt abnormt højt.

Når det så er sagt, så burde jeg jo slet ikke behøve at bruge energi her. Løsningen burde jo være så simpel som: Fejl indrapporteres -> fejl verificeres -> fejl fixes.

Men istedet: Fejl indrapporteres -> stor virksomhed -> er fuldstændig ligeglad.