7. sep 2019, 20:01
#302435
Kan i opklare følgende:
Jeg er på min tlf. Logget på en yousee fuld pakke konto.
Den kan ikke se tv2.
Kan kun ske via bredbånd siger den.
Dvs derhjemme via boksen
Min kammerat ha også en yousee boks og konto. Han kan på sin tlf. Med et telmore data abon. Se tv2. Dvs. Han er ikke på wifi.
Han kan også se tv2 på en ipad når han er på en andens adsl som er tdc.
Hvis jeg på min tlf. Logger ud af min yousee konto og logger på med min kammerats så kan jeg ikke se tv2. Kræver at jeg er på bredbåndet.
Det er lige meget om jeg er på mit tdc data eller på den samme adsl som før nævnt.
Jeg er på min tlf. Logget på en yousee fuld pakke konto.
Den kan ikke se tv2.
Kan kun ske via bredbånd siger den.
Dvs derhjemme via boksen
Min kammerat ha også en yousee boks og konto. Han kan på sin tlf. Med et telmore data abon. Se tv2. Dvs. Han er ikke på wifi.
Han kan også se tv2 på en ipad når han er på en andens adsl som er tdc.
Hvis jeg på min tlf. Logger ud af min yousee konto og logger på med min kammerats så kan jeg ikke se tv2. Kræver at jeg er på bredbåndet.
Det er lige meget om jeg er på mit tdc data eller på den samme adsl som før nævnt.
Nu: Samsung KS658005
Tidligere: Philips 55PFL7007T
Tidligere: Philips 55PFL7007T