Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#319211
man kan indstille undertekster på mange parametre på samsung app. måske det kan løse problemet.

har tilgengæld oplevet et nyt problem på begge mine Samsung (Q85R & Q90R) i dag. billedet på HD programmer er blevet meget mørkt - det var normalt og fint i går.. er som om den tror det er HDR der afspilles og billedet er så mørkt at man næsten ikke kan se.. sket bla på "Brave" som børnene var i gang med at se.. hjælper ikke nok at sætte lystyrke op på max..
#319333
Ja, 24Hz virker, og hos mig er der endda ingen problemer med lip-sync.
#319335
Naiera skrev: 22. sep 2020, 03:31 Ja, 24Hz virker, og hos mig er der endda ingen problemer med lip-sync.
Cool, det fungerer slet ikke på fire stick, har læst at apple tv virker, er ikke meget for æble devies, men må nok erkende at udviklere prioriterer deres platform. Så må bide i det sure æble og investere i en apple tv.
#319338
Hvordan opretter i abb? Jeg prøver via VPN, men når jeg udfylder zipcode til det sted, min VPN står til, så siger den alligevel, at mit land/region, ikke passer til den måde, jeg vil betale på? (står på VISA betaling)
#319369
Jeg oplever et problem med Disney+ app'en på Apple TV 4K.

Hvis jeg pauser en udsendelse i Disney+ app'en og der går tid nok til at Apple TV starter sin screensaver, så starter udsendelsen i Disney+ app'en og kører videre "bag" screensaveren.

Umiddelbart oplevet på seneste TVOS version.

Nogen der har oplevet lignende?
#319378
Jeg er på tvOS 14.2 og har lige prøvet at genskabe det. Det kan jeg ikke umiddelbart, så måske er det rettet.

Gjorde jeg det korrekt?
- Startede Inside Out på Disney+.
- Satte Disney+ på pause og forlod TV indtil Apple TVs pauseskærm kom på. Disney+ forblev på pause.
- Når jeg derefter trykkede play så forsvandt pauseskærm og Disney+ afspilning startede korrekt igen.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 30