Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#357025
Er der en eller anden forsinkelse på John Olivers 11. sæson? Der er ikke noget på HBO Max og heller intet at finde på YouTube. Første afsnit af 11. sæson eksisterer helt sikkert...
#357038
ja det synes jeg, har netop set den færdig. Den får et solidt 7 tal ud af 10. Sæson 1 og 2 er bedre,
#357039
For mig er det næsten den bedste sæson. Jeg synes den er mega spændende og har svært ved at lægge den fra mig.

Sjovt nok er sæson 4 den lavest ratede på IMDB, men det er nok fordi den er meget anderledes.
Der er sådan gyser mystik over den, da den handler om lokal folklore/overtro blandt indfødte Alaskere.
Og så spiller Jodie Foster bare godt.

For mig var sæson 1 rigtigt god og sæson 2 noget møg. Men det er nok fordi jeg synes Colin Farrell ødelægger alt han kommer i nærheden af.
Sæson 3 fandt jeg også var ret god.
#357043
Naiera skrev: 19. feb 2024, 23:21 Er der en eller anden forsinkelse på John Olivers 11. sæson? Der er ikke noget på HBO Max og heller intet at finde på YouTube. Første afsnit af 11. sæson eksisterer helt sikkert...
Mht. YouTube, har WBD valgt først at lægge John Oliver op om torsdagen.

Afsnittet er på HBO Max nu.
#357044
Løjerligt, men godt med en bekræftelse. Tirsdag på HBO Max er vel acceptabelt, selvom det så lander lige oveni Jon Stewart :p
#357046
lkodk skrev: 20. feb 2024, 10:18 For mig er det næsten den bedste sæson. Jeg synes den er mega spændende og har svært ved at lægge den fra mig.

Sjovt nok er sæson 4 den lavest ratede på IMDB, men det er nok fordi den er meget anderledes.
Der er sådan gyser mystik over den, da den handler om lokal folklore/overtro blandt indfødte Alaskere.
Og så spiller Jodie Foster bare godt.

For mig var sæson 1 rigtigt god og sæson 2 noget møg. Men det er nok fordi jeg synes Colin Farrell ødelægger alt han kommer i nærheden af.
Sæson 3 fandt jeg også var ret god.
Sæson 4 var ret god men meget anderledes. Interessant at den foregik i et helt andet miljø.
#357047
Den foregår i Alaska, men blev optaget i Island :D

Jeg mangler stadig at se sæson 2 og 3, men jeg kunne lide sæson 4 mere end den første, som alle jo er enige om er den bedste, og jeg kan overhovedet ikke lide en eneste af hovedpersonerne :p
#357143
Naiera skrev: 20. feb 2024, 13:28 Løjerligt, men godt med en bekræftelse. Tirsdag på HBO Max er vel acceptabelt, selvom det så lander lige oveni Jon Stewart :p
Seneste afsnit var der heldigvis i dag, så sidste uge var nok bare dovenskab fra deres side.
Senest rettet af Naiera 17. apr 2024, 19:28, rettet i alt 1 gang.
#358174
Til de tålmodige typer, der har ventet med at se True Detective: Night Country, til den kom i 4K, er belønningen nu kommet :p

Måske de er i gang med at opgradere arkivet inden Max ruller ud?
#358178
Jeg bemærkede også at både Pigerne på Bussen og Sympatisøren er i 4K.
#358184
Pelle skrev: 17. apr 2024, 12:20 Til de tålmodige typer, der har ventet med at se True Detective: Night Country, til den kom i 4K, er belønningen nu kommet :p

Måske de er i gang med at opgradere arkivet inden Max ruller ud?
HBO fortsætter med at tage mærkelige beslutninger, må man sige. Mig bekendt var True Detectives seneste sæson netop i 4K på MAX, så jeg forstår ikke, at de pludselig nu smider den op - hvorfor ikke bare gøre det, når nu serien faktisk kørte?

Efter afslutningen af Tokyo Vice, så er HBO nu igen den af vores streamingtjenester, som jeg bruger mindst ::l
#358185
steadi skrev: 17. apr 2024, 22:36... så jeg forstår ikke, at de pludselig nu smider den op - hvorfor ikke bare gøre det, når nu serien faktisk kørte?
Fordi de har hovedet oppe i røven.

Nogle gange kan man virkelig undre sig over hvor inkompetente mennesker med gode jobs kan være...
#358186
Nogen gange skal man, inden man trykker send på internettet, overveje om man faktisk har noget at sige, eller bare er i gang med at lukke sit indre gylle ud.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14