Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#358188
;;)
#358207
At dømme ud fra den mail der tikkede ind for et kvarter siden får man ikke muligheden for at vælge det dyre abonnement med 4K og beholde rabatten på 50%, medmindre altså det er Standard-abonnementet der har det...
Af shr
#358209
Jeg har lige forsøgt at komme i kontakt med deres kundeservice omkring lige netop dette. Det er grænsende til håbløst at det kun er standard abonnementet man kan "bruge" sin rabat med. Vi får altså et mærkbart dårligere produkt til flere penge. Hvis vi skal have samme produkt som nu så skal vi betale markant flere penge for det. Simplethen for dårligt.
#358210
Jeg har endnu til gode at modtage mailen, hvad bliver prisen for standard?

Jeg er ret sikker på, at vi smutter ved overgangen. I forvejen haltede HBO bagefter med nyt (synes jeg).
#358211
Naiera skrev: 19. apr 2024, 13:33 At dømme ud fra den mail der tikkede ind for et kvarter siden får man ikke muligheden for at vælge det dyre abonnement med 4K og beholde rabatten på 50%,
Det var også sådan jeg tolkede den.
Det virker tåbeligt, men jeg vil prøve at få fat i kundeservice når tiden byder sig.
#358213
lkodk skrev: 19. apr 2024, 14:04
steadi skrev: 19. apr 2024, 13:53 Jeg har endnu til gode at modtage mailen, hvad bliver prisen for standard?
119,- pr måned før evt. rabat.
”lol”, må være min bedste reaktion på den pris. De må tro helt enormt på Discoverys shows.
#358214
lkodk skrev: 19. apr 2024, 13:58
Det var også sådan jeg tolkede den.
Det virker tåbeligt, men jeg vil prøve at få fat i kundeservice når tiden byder sig.
Det er en god måde at komme af med nogle af halv-gratisterne på.
#358215
Det er sgu skandaløst at sætte prisen op og samtidig forringe kvaliteten for de kunder med 50% rabat ordningen. Kan ikke ses som andet end et forsøg på at komme af med den gruppe.
#358218
Vil Max have samme sportsindhold som den nuværende Discovery+ tjeneste? De 40 kr. lyder tillokkende, hvis jeg kan se snooker og alle de store tennis- og cykelbegivenheder.
#358221
Jeg har fået svar fra kundeservice: rabatten gælder kun for standardpakken. Så det er farvel til indhold i 4K og Dolby atmos og goddag til en 33% prisstigning for os med “livstidsrabat”. Oven i det, er en del af deres største hits nu at finde andre steder, fx Breaking Bad på Netflix, og de fleste af deres nye serier siger mig intet.

Eneste forsonende element er Eurosport for 40kr/måned.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14