Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kasperlange
#177075
fandt du ud af det? Nu siger mit es7005 det samme.. Det virkede i morges!!
Af adwerk
#177092
Nej jeg har ikke fundet en løsning endnu.

Jeg har prøvet at kontakt netflix support, en ting man kun skal gøre hvis man har et stærkt hjerte og masser -og her mener jer MASSER -af tålmodighed. Man får fat i en dårlig dansk talende thai kvinde udstyret med en stak kort med mulige løsningsforslag. Hun vil insistere på at kører alle kort igennem uanse tidligere svar.

Mit sidste opkald tog 1 time og hjalp intet.

Jeg regner med at afmelde netflix - jeg orker ikke rode ret meget med det.
Af adwerk
#177274
Har nu talt med en fra netflix som virkede til at vide mere en gennemsnittet hos netflix ( og det siger ikke så lidt)
Han siger at fra deres side er alt om og bad mig gå til min netudbyder ( fullrate) de foreslår at åbne for MAC adressen evt. Port for netflix. Her stopper min viden med har sendt en MAC adrese til dem så må jeg se hvad der sker.

I øvrigt har netflix tilbageført 79 kr. når det nu ikke virker
Af CrazY_HorzE
#181698
http://support.netflix.com/en/node/2448#gsc.tab=0

Og for de dovne: på fjernbetjeningen trykker du med piletasterne: op, op, ned, ned, venstre, højre, venstre, højre, op, op, op, op.
Vælg derefter DEAKTIVER.

Genstart Netflix app og log ind igen. så skulle det gerne virke. Det gjorde det for mig.