Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dch199
#155573
Vi bruger vores tablet til alt muligt, men ved hård brug kan den holde cirka en dag.
Hvorimod hvis den bare ligger, så kan den da holde i 2 dage!!!
Af kskruger
#155577
Jeg synes at det er ret skuffende, at den bruger så meget strøm i standby tilstand. Når man så skal bruge den, ja så er den næsten flad.
Af Artisan
#155578
JEg synes min holder en del strøm når den bare ligger. Kan sagtens holde en 4 dage når den bare ligger og ikke bliver brugt.
#155586
kskruger skrev:Jer der har sådan en tablet, hvor lang tid holder jeres tablet strøm?
Hvor længe har du haft den?
Er det sjat ladninger eller lader du den løbe tør nogle gange?

Min holder fin standby tid, dog var den ikke så god i starten. Men sådan er det jo. Batteriet skal lige lidt igang før det virker ordentlig.
Sådan er det også med mobiltelefoner.
#155587
Matiass skrev:
kskruger skrev:Jer der har sådan en tablet, hvor lang tid holder jeres tablet strøm?
Hvor længe har du haft den?
Er det sjat ladninger eller lader du den løbe tør nogle gange?

Min holder fin standby tid, dog var den ikke så god i starten. Men sådan er det jo. Batteriet skal lige lidt igang før det virker ordentlig.
Sådan er det også med mobiltelefoner.
Jeg har købt den brugt, den blev lade helt op i går aftes. Har så ligget standby lige til kl 18 i dag, hvor den var 2/3 afladt.
#155591
kskruger skrev:
Matiass skrev:
kskruger skrev:Jer der har sådan en tablet, hvor lang tid holder jeres tablet strøm?
Hvor længe har du haft den?
Er det sjat ladninger eller lader du den løbe tør nogle gange?

Min holder fin standby tid, dog var den ikke så god i starten. Men sådan er det jo. Batteriet skal lige lidt igang før det virker ordentlig.
Sådan er det også med mobiltelefoner.
Jeg har købt den brugt, den blev lade helt op i går aftes. Har så ligget standby lige til kl 18 i dag, hvor den var 2/3 afladt.
Er wifi og bluetooth tændt når den ligger standby..?
Har du prøvet med en hardreset, kan være den tidligere bruger har installeret programmer som ligger i baggrunden og bruger strøm..

Når du mener ladet helt op. Var den så fuldstændig død for strøm da du begyndte?
#155592
Matiass skrev:
kskruger skrev:
Matiass skrev: Hvor længe har du haft den?
Er det sjat ladninger eller lader du den løbe tør nogle gange?

Min holder fin standby tid, dog var den ikke så god i starten. Men sådan er det jo. Batteriet skal lige lidt igang før det virker ordentlig.
Sådan er det også med mobiltelefoner.
Jeg har købt den brugt, den blev lade helt op i går aftes. Har så ligget standby lige til kl 18 i dag, hvor den var 2/3 afladt.
Er wifi og bluetooth tændt når den ligger standby..?
Har du prøvet med en hardreset, kan være den tidligere bruger har installeret programmer som ligger i baggrunden og bruger strøm..

Når du mener ladet helt op. Var den så fuldstændig død for strøm da du begyndte?
Ja, både wifi og bluetooth er tænd, fordi jeg vil bruge den som fjernbetjening til mit tv og surround reciver. Den var tæt på 98% afladt, inden jeg på begyndte ny opladning. Og det ser ud til, at den har fået en reset, da den ser normal "tom" ud. hvis man kan udtrykke det sådan.