Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Michel 65
#153048
Panasonic VT20 3DTV-tiLslutning til mobilt bredbånd hvordan
er da en da kan hjelp mig med det trin for trin.....på forhånd
tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#153054
Du skal have en router, som kan forbindes med en mobil internetdongle. Du kan ikke tilslutte en dongle direkte.

Måske du skulle overveje en mere anvendelig overskrift i fremtiden.
Af Michel 65
#153058
Torben Rasmussen skrev:Du skal have en router, som kan forbindes med en mobil internetdongle. Du kan ikke tilslutte en dongle direkte.

Måske du skulle overveje en mere anvendelig overskrift i fremtiden.
det er jeg ik helt med på,jeg har købt original roter eller hvad men nu kalder den fra panasonic som sæter på siden af mit tv......men er du så venlig og skriv lige hvad jeg skal have altså roter til min internet du mener jeg skal have eller hvad?
ang overskrift det må du unskyld var ik klat over hvad jeg skal skriv....
Af Michel 65
#153059
Michel 65 skrev:
Torben Rasmussen skrev:Du skal have en router, som kan forbindes med en mobil internetdongle. Du kan ikke tilslutte en dongle direkte.

Måske du skulle overveje en mere anvendelig overskrift i fremtiden.
det er jeg ik helt med på,jeg har købt original roter eller hvad men nu kalder den fra panasonic som sæter på siden af mit tv......men er du så venlig og skriv lige hvad jeg skal have altså roter til min internet du mener jeg skal have eller hvad?
ang overskrift det må du unskyld var ik klat over hvad jeg skal skriv....
jeg skal kun ven hvad jeg skal køb....har ik så meget forstand på de tekniske ting.....jeg ved bare at jeg har købt et dims til tv som skal fang signal fra pc op til mit tv....så det må være oket så ifl dig jeg skal bare have en router til mit inernet så skulle jeg have forbindelse til internet på mit tv,
Mange tak for hjelp
Michel
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#153069
Jeg tror ikke jeg helt forstår hvad du har købt eller hvad du prøver på. Du skriver "mobilt bredbånd" og det er noget man har på sin telefon eller sin PC via en 3G forbindelse. Dvs. det er internet via mobilnettet.

Hvad er det helt præcist du har købt og hvad er det du vil have til at virke?
Af Michel 65
#153073
Torben Rasmussen skrev:Jeg tror ikke jeg helt forstår hvad du har købt eller hvad du prøver på. Du skriver "mobilt bredbånd" og det er noget man har på sin telefon eller sin PC via en 3G forbindelse. Dvs. det er internet via mobilnettet.

Hvad er det helt præcist du har købt og hvad er det du vil have til at virke?
okey....jeg har købt panasonic wireless lan adaptor,og jeg har mobil bredbånd over mit pc....så jeg vil mit media server til at virker men jeg ved ik hvordan....for da er bl. andet kommet nyt opdatering til mit tv---
håber du kan hjelpe mig....
p.s eneste da stå på mit tv er: trådløs lan adapter er tilsluttet, Vil du sætte den op....men hvis jeg siger ja så kan den ik find noget netværk....
Af lgowner
#153083
Michel 65 skrev:
Torben Rasmussen skrev:Jeg tror ikke jeg helt forstår hvad du har købt eller hvad du prøver på. Du skriver "mobilt bredbånd" og det er noget man har på sin telefon eller sin PC via en 3G forbindelse. Dvs. det er internet via mobilnettet.

Hvad er det helt præcist du har købt og hvad er det du vil have til at virke?
okey....jeg har købt panasonic wireless lan adaptor,og jeg har mobil bredbånd over mit pc....så jeg vil mit media server til at virker men jeg ved ik hvordan....for da er bl. andet kommet nyt opdatering til mit tv---
håber du kan hjelpe mig....
p.s eneste da stå på mit tv er: trådløs lan adapter er tilsluttet, Vil du sætte den op....men hvis jeg siger ja så kan den ik find noget netværk....
du kan ikke bruge mobilt bredbånd med en usb nøgle tilsluttet pc på din tv.

du skal have en ROUTER som kan bruge SIMKORT , og derved forbinde til trådløst netværk over mobil telefon netværket.
så i dit setup skal du ud og købe en router som denne f.eks WBR-6801 eller en rigtig 3G router .
så sættes 3G SIMKORT i 3G routeren og din pc kan så via et trådløst kort forbinde og samtidig kan dit tv trådløst forbinde til nettet.

det er den korrekte måde fremad for dig.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#153134
Du kan også få routere der kan klare at man sætter sin USB dongle fra sit trådløse internet (altså 3G donglen) direkte i. Så er det nemmere at tage den med sig hvis man skal ud. Det var dét jeg hentydede til i mit første indlæg.