Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#152896
Håber i kan hjælpe med følgende problem.

Har købt et panasonic plasma VT30 og kan ikke opdatere softwaren på tv'et. Har forsøgt at følge den slaviske vej gennem indstillinger-system-softwareopdatering uden held.
Lige kører TV'et version 1.520, men ved der findes en nyere version 1.704. Hvis jeg trykker på opdate software får jeg beskeden "pal 1's peak soft update content" og så sker der ikke mere. TV'et har forbindelse til internettet.

kan jeg downloade firmwaren på usb, er dette et alternativ?

mvh

C
Brugeravatar
Af MigSelv
#152898
Der er en måde der virker.
MENU>Indstilling>Opsætning af netværk>Software opdatering.
Denne måde virker på mit tv, de andre muligheder gør ikke.
Af Chefen5
#152904
Tak for svaret, desværre er det netop her jeg får beskeden "pal 1's peak soft update content" hvorefter der ikke ske en pind.

:((
Brugeravatar
Af MigSelv
#152905
Det er ikke den menu du beskriver i første post. Du beskriver den "normale" update menu.
Af Chefen5
#152906
synes jeg har prøvet alt, hvor langt tid tager en firmware update 1,5 ->1,7 typisk?


De gange jeg har forsøgt er der ikke sket noget efter 35-60 min og har derefter skiftet tilbage til menu oversigten
Brugeravatar
Af MigSelv
#152907
Hvis du bruger de punkter jeg har beskrevet, tager det ca. 30 sek for tv, at finde ud af om der er ny software. Derefter tager selve updaten ( som jeg husker det ), vel omkring 8-10 min.
Brugeravatar
Af MigSelv
#152908
Opdatering som du beskriver i første post, virker heller ikke på mit tv. Fungerer kun fra Neværksopsætning og Viera Cast.