Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af 3Dbenny
#135908
Hej

Så er der kommet SF Anytime VOD på Samsung 2011 modeller, Jeg har selv en 2010 model Hvid og har ringet til supporten de siger at den os kommer til 2010 modeller..

Det er da for fedt.

3Dbenny
Af Jens525
#135945
Det lyder cool..
Er det noget du har prøvet?
Tænker mere på hvordan kvaliteten er,, da alle andre VOD som app på tv er noget lort pt...
Af Snipermeister
#136543
Jeg har afprøvet det på et samsung UE46C7705.

Når man lejer en film, får man 3 kvalitets muligheder.

God
Bedre
Bedst

Den eneste der virkede på fjernsynet, var "God" og det er en temmelig dårlig oplevelse. Billedet er så grynet at det ikke er værd at kigge på.

De 2 andre indstillinger kunne jeg ikke bruge. Der melder fjernsynet at det ikke kan afspille det lyd der kommer. Problemer med Audio codec.

Måske en firmware opdatering fra samsung kan løse dette.

Er der andre der har prøvet tjenesten?

:)
Af mhca
#136584
Jeg har leget med afspilning af trailers efter at have læst nyheden på forsiden af Flatpanels.

Jeg har to væsentlige spørgsmål:

- Hvordan får man mulighed for at ændre billedindstillingerne? Jeg kan se at motionflow fx er aktiveret, hvilket er irriterende at se på, ligeledes er farverne o.l. lidt skæve.
(I DLNA mode kan man via Tools-knappen ændre billedindstillinger)

- Hvordan sikrer man sig, at animationsfilm er på det rigtige sprog? Jeg valgte en trailer på Sammy store verden (mener jeg den hed), og det var på svensk. Jeg ville foretrække en mulighed for at vælge engelsk evt. dansk.


Det skal lige siges, at afspilning af trailers kørte rigtigt godt og blev afspillet i bedste kvalitet, som så ganske flot ud.
Af lba75
#155606
Hej alle

Er der nogen af jer, der har en opdatering på denne SF Anytime app på samsung tv?
Overvejer at købe SAMSUNG PS64D8005, men vil gerne lige have opdateret feedback på alle disse "smart" ting..... konen accepterer ikke børnesygdomme (og det gør jeg jo i grunden heller ikke ;)


Fungerer appen godt?
Kan man nu vælge bedste kvalitet?
Er udvalget godt?



Mvh
LBA75