Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af evilguy
#166069
Sjavse skrev:Hvornår eller hvordan opdaterer man app'en til den nye version? Sker det automatisk eller skal man gøre noget specielt?
Du gentager så at sige bare installationen igen, hvorved applikationen gendownloades i nyeste version.
Af Samsung40d6505
#166076
Samsung40d6505 skrev:På et 2011 Samsung skulle det være på følgende måde


Tryk på <SmartHUB>

tryk på <Rød A> for at logge ind

Opret en ny bruger der hedder develop. (behøver ikke at være en email-konto)Koden kan f.eks også være develop

Når bruger er oprettet, forlad login felterne.

Log ind med den nye bruger develop. <Rød A>

Tryk på <blå D> for at gå ind i indstillinger

Der er nu kommet et ekstra punkt forneden, der hedder udvikling.

Gå ind i udvikling, og videre ind i øverste menu hvor IP adressen sættes, og skriv ip adressen nævnt i starten af denne tråd ind.

Vælg nu det nederste punkt der hedder Brug programsynkronisering , og den vil nu hente Rune´s fine program. Hvis ikke det sker automatisk, skal man lige forlade SMART HUB, evt slukke og tænde TV´et 10 sekunder efter.
For at få opdateret programmet, f.eks. til version 0.27, så skal man logge på develop og vælge det nederste punkt, programsynkronisering. Det skulle ske helt automatisk, tak til evilguy for oplysningen
Af RuneDJ
#166300
Dårlige nyheder - DR vil ikke give tilladelse til have denne applikation på Samsung-fjernsyn. Begrundelsen er mærkelig, men udmeldingen fra DR betyder at I skal være glade for den app I har på jeres fjernsyn, for Jeres nabo får den ikke.
Kære Rune Dahl Jørgensen

Tak for din henvendelse. Samsung har - ligesom en del andre elektronikfabrikanter - tidligere henvendt sig til DR for at undersøge muligheden for at få DR's tv-kanaler lagt op som "ikoner/apps" på deres respektive portaler. Vi har svaret at dette ikke er muligt pga. forskellige rettighedsspørgsmål og heller ikke ønskeligt, idet DR jo bl.a. anvender "åbne standarder" på internettet således at alle brugere har fri adgang til fx DR NU via internettet.

Vi kan desværre derfor ikke give dig den ønskede tilladelse.

Bedste hilsner

Carsten Corneliussen
Strategi og Politik, JPS
Af RuneDJ
#166840
Ny version.
Pil til højre/venstre vil nu bladre hurtigt frem og tilbage. P+ / P- vil scroll ned i beskrivelsen hvis den ikke kan være på skærmen.

Mvh Rune
Af Rechnagel
#166935
Tak for en suveræn god App har kun rosende ord for det.

Tusind tak Rune :)

Keep up the good work !!!
Af dfds
#167045
stor tak herfra

dejligt at den Ip forsvandt fra venstre hjørne
Af Poples
#167061
Tak for en lækker app. Virker perfekt!!

Et forslag til en anden app til samsung er tv3play. Det kunne samte også være nice.

vh poples
Af cocoom
#167623
Jeg syntes ikke min es8005 2012 model vil oprette en bruger der hedder develop.

Når man har gjort som i fortæller har den ikke oprettet en develop konti som man kan vælge.

Andre der har gjort det ved 2012 model?
Af gjoenge
#168487
Først lige en thumbs up til Rune for dr.dk/nu det spiller bare her.

Til dem der gider rode med det har jeg lånt rune's menu system og lavet noget Bonanza scraping nu hvor deres API ser ud til at lade vente på sig. Afspilleren er heller ikke lige så feature lækker da man må bruge en ekstern flash player til RTMP streams, den indbyggede player afspiller dem ikke.

Jeg kommer ikke til at lave mere på denne app. da jeg egentlig er igang med et andet projekt og min ES-serie døjer med en herlig bug hvor man kun kan hente et app. som "develop" før installeren crasher i smart hub. og tja Samsung ser ikke ud til at være specielt ivrige med at få det fixed.

http://dl.dropbox.com/u/4886997/drdkbonanza.zip
Den er live testet på ES-serie only.

Kan du bruge noget af det til dit app. napser du bare det du skal bruge Rune.
Af nigo
#169999
Rechnagel skrev:Jeg har de sidste par dage oplevet server error, er der nogen der har oplevet tilsvarende O_O
Ja... men jeg opdaterede firmwaren via settings og så virkede det :-)

Den nye opdatering er fed, men på min BD-D8900N er det som om det hele ikke kan være på displayet...

Jeg har sat app display størrelsen til 1 (dvs zoomet mest ud) under display settings, men alligevel er det som om at Video kontrol, Vælg video og Tilbage nederst i displayet mangler nogle knapper/symboler. Jeg kan ikke se hvad jeg skal trykke på for at aktivere disse.

Og søgefunktionen. Jeg kan ikke skrive "1". Når jeg trykker på 1 tasten gentagne gange skifter den mellem . , ; @... "1" kommer ikke frem. Trykker jeg på 2-tasten er cyklusen a b c 2... helt som forventet.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 26