Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#297728
Nå,
Nu har jeg lige pakket zip indhold ud til roden af en USB stick. Jeg skal ikke engang acceptere noget når den sættes i, derimod poppede ES EXplorer op og skulle lige afbryde den. Så gik tv igang med at installere selv.

@barslund69
Det får mig lige til at tænke om du har et program inde over, som overtager USB stick, og derfor går den ikke til auto installering.
Af barslund69
#297729
jeg har ikke gjort noget siden jeg lagde den første version ind for flere mdr siden og der gik den også bare i gang af sig selv
Brugeravatar
Af bbplayer
#297730
Og du er sikker på at du har kigget på
Billede

Og at du tilfældigvis ikke allerede har fået din over internet per automatik, og forsøger forgæves fordi det allerede er gjort?
Af barslund69
#297732
det er den gamle 6.5830
Af barslund69
#297734
hvis du søger automatisk på tv efter ny kommer der ikke nogle siger det er den nye men det er det jo så ikke
Skulle tro der er sket noget da den opdateret til den første version oreo
Af barslund69
#297735
har prøvet begge usb porten Plejer at bruge usb3 porten de andre 2 gange jeg har opdateret den samme med mit andet sony i stuen
Af barslund69
#297736
barslund69 skrev:har prøvet begge usb porten Plejer at bruge usb3 porten de andre 2 gange jeg har opdateret den samme med mit andet sony i stuen
Af barslund69
#297738
nå prøvede at ligge et billede ind her det kommer så ikke frem
Brugeravatar
Af bbplayer
#297739
Desværre,
jeg er løbet tør for gode forslag.
Har endda lige hentet din XE9005 version, som er præcis samme som til XF9005 og min XF8595 , så der er de tv vist rimelig ens , så længe drivers er korrekte.

Nå,
Du må vist prøve at nærstudere den USB, måske en fake USB, som ikke klarer så mange GB? eller lign. Det må jo være USB og indhold, også selvom du får popup med "Åbn Album osv...." .
Er stick helt tom? kun pkg filen i roden? Du kan se alle filer i windows? Altså skjulte filer f.eks eller sådan noget.
Af barslund69
#297740
Det er samme usb Sticks jeg brugte med den først version. Jeg har formateret usb og se om det hjalp
Ja filen er til XE og XF lagde også den første version ind på min kammerat XF
Brugeravatar
Af bbplayer
#297751
For at afslutte den, så er din sidste udvej vel, at du nulstiller TV, og så opdaterer der. Det burde jo virke, og upåvirket af mulige ændringer i apps eller funktioner på tv der.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15