Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#190065
Hej

Jeg har et Panasonic et60 2013 model og modtager via yousee

Når jeg er i guiden og finder et program jeg gerne vil se og klikker på det så hopper den ud af guiden som forventet men på den kanal så jeg var på da jeg startede guiden og ikke det valgte program.

Ud over dette kan jeg heller ikke se preview'et oppe i venstre hjørne. Der står bare Vieira.

Dette sker kun når jeg benytter dvb-c. Hvis jeg bruger analog så virker det fint (dog er guiden selvfølgelig Tom men kanalnavne er der) både med kanalvalg og preview.

Jeg har læst at hvis man modtager via yousee så kan der være problemer med preview men ikke at man ikke kan klikke på den kanal man vil se via guiden. Ved ikke om der er en sammenhæng.

Nogen der kan hjælpe?
Af Sunebrodersen
#190085
Pokkers! Det er sgu skidt, når man lige har smidt så mange penge på et TV at så banal en ting ikke spiller. Håber de fikser det i en snarlig sw opdatering!

Men tak for hurtig feedback :) God søndag...
#190099
Jeg tvivler på at det lige bliver fikset, det har været et problem i mange år og dermed også på min VT30 :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#190169
Drop nu det konspirationsvås. Hvis du ikke har noget konstruktivt at byde ind med, så opret din egen tråd til at lukke sådan noget ud i.