Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rygo
#189920
Hej FP

Jeg har liget købt et Philips Flp7606 til stuen. Jeg mangler dog nogle kanaler. Der er en del HD kanaler at finde, men langt fra alle.

Det mystiske: Når jeg går hen på kanalen går der et par sekunder, hvorefter beskeden "intet signal" dukker op. Hvis jeg herefter går ind under kanalindstillinger og vælger antenneforbindelse, så kommer signalet frem i upåklagelig kvalitet, men lige så snart menuen kanalindstillinger lukkes ned, så forsvinder signalet igen.

Har nogen oplevet noget, som kunne minde om mit problem?

Håber nogen kan hjælpe!

På forhånd tak.
Af Bent odense
#189940
Rygo skrev:Hej FP

Jeg har liget købt et Philips Flp7606 til stuen. Jeg mangler dog nogle kanaler. Der er en del HD kanaler at finde, men langt fra alle.

Det mystiske: Når jeg går hen på kanalen går der et par sekunder, hvorefter beskeden "intet signal" dukker op. Hvis jeg herefter går ind under kanalindstillinger og vælger antenneforbindelse, så kommer signalet frem i upåklagelig kvalitet, men lige så snart menuen kanalindstillinger lukkes ned, så forsvinder signalet igen.

Har nogen oplevet noget, som kunne minde om mit problem?

Håber nogen kan hjælpe!

På forhånd tak.
Har du stillet dit tv på den rigtige netværks ID Frekvens hvor du får dit signal fra.

Går ud fra at du er på kabel tv.?
Af Rygo
#190202
Bent odense skrev:
Rygo skrev:Hej FP

Jeg har liget købt et Philips Flp7606 til stuen. Jeg mangler dog nogle kanaler. Der er en del HD kanaler at finde, men langt fra alle.

Det mystiske: Når jeg går hen på kanalen går der et par sekunder, hvorefter beskeden "intet signal" dukker op. Hvis jeg herefter går ind under kanalindstillinger og vælger antenneforbindelse, så kommer signalet frem i upåklagelig kvalitet, men lige så snart menuen kanalindstillinger lukkes ned, så forsvinder signalet igen.

Har nogen oplevet noget, som kunne minde om mit problem?

Håber nogen kan hjælpe!

På forhånd tak.
Har du stillet dit tv på den rigtige netværks ID Frekvens hvor du får dit signal fra.

Går ud fra at du er på kabel tv.?
Min antenneforening forklarer at der ikke er behov for indstilling af ID Frekvens. Jeg får mit signal gennem kabel. Kan man finde en antenneforenings ID Frekvens andre steder end på deres egen side, hvor min selvfølgelig ikke skilter med noget?