Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Aixela
#86305
Hej

Jeg er ved at blive idiot af mit tv, jeg har de sidste par timer førsøgt at finde de digitale kanaler og ENDELIG lykkedes det mig ved at sætte sprog til dansk men land til finsk.

Super rart en masse kanaler og bedre kvalitet. MEN nu er problemet at der er nogen få kanaler fx. discovery travel and living som jeg ser en del er der nu finske undertekster på, og det er jo lige til at blive idiot af :( Har prøvet at indstille landet til danmark men så kan jeg ikke finde de digitale kanaler. ARGH!

Please vær sød og sig i har løsningen?

Jeg har kabeltv gennem galnet Odense og et Samsung LE32B535 TV med DVB-C MPEG4
Af noxity
#86315
Du skal indstille dine fortrukne sprog. Dit står højst sandsynligt til finsk.
Af stef4690
#86489
Aaaaargh...


Hvordan har du gjort??

Har lige købt en samsung UE40B8050 og har samme problem. KAN IKKE FINDE DE DIGITALE KANALER!?

Eller det vil sige at jeg kan finde DR1, DR2 og TV2 og det er så dét..

Har prøvet at sætte land til finland og derefter lave en søgning af digitale kanaler, (både manuelt og auto)

Hvad er løsningen?
Af steffenj
#86503
Inde i menuen skulle der gerne være et punkt hvor i har mulighed for at sætte fortrukende undertesk og sekundær underteks sprog.
Af RAR6
#86511
stef4690 skrev:Aaaaargh...


Hvordan har du gjort??

Har lige købt en samsung UE40B8050 og har samme problem. KAN IKKE FINDE DE DIGITALE KANALER!?

Eller det vil sige at jeg kan finde DR1, DR2 og TV2 og det er så dét..

Har prøvet at sætte land til finland og derefter lave en søgning af digitale kanaler, (både manuelt og auto)

Hvad er løsningen?
Jeg fik følgende råd i en anden tråd og det virkede hos mig:

Hvis du vælger land DK og under digital søgning ændre NETVÆRKS-ID til 0 - FREKVENS 346000 - MODULATION 64 QAM - SYMBOLHASTIGHED 6900 så skulle det virke.
Af stef4690
#86553
Det har jeg desværre prøvet. Men uden held. Kan kan stadig kun finde 14 digitale kanaler. Derunder DR1, DR2, TV2, en trailer og en event kanal ;S ... Resten er (kodet signal/ikke tilgængelig) og det er TV1000 og Canal + , som jeg jo ikke skal modtage fra min antenneforening. Har fuld pakke, så skulle gerne have alle de "sædvanlige" danske kanaler.

Tv3, Tv3+, kanal 4,5,6 , zulu, tv2film, discovery, osv. osv. :S

Er det tv'et den er gal med ? Det er en nordisk model :S