Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af STIVAN
#82704
Har et SL8500, med YouSee som TV-udbyder. Jeg kan simpelthen ikke få den til at finde DTV, den finder kun de analog kanaler. Jeg har prøvet både med at vælge "Antenne" og "Kabel" under automatisk opsætning.
Fik af vide at at jeg skulle vælge Sverige som Land, men bare dansk på de andre ting
Hvad skal jeg gøre?

Jeg har ikke samme fjernbetjening som der bliver brugt i anmeldensen her på flatpanels, vil det så sige, at mit fjernsyn er parallelimporteret, og gør det nogen forskel, udover der der ikke er en "LYS" knap?
Af JanP
#82733
Har selv et SL8000.
Prøv at vælge Fuld søgning under Kabel.
Det virkede på min.
#82738
STIVAN skrev:Har et SL8500, med YouSee som TV-udbyder. Jeg kan simpelthen ikke få den til at finde DTV, den finder kun de analog kanaler. Jeg har prøvet både med at vælge "Antenne" og "Kabel" under automatisk opsætning.
Fik af vide at at jeg skulle vælge Sverige som Land, men bare dansk på de andre ting
Hvad skal jeg gøre?

Jeg har ikke samme fjernbetjening som der bliver brugt i anmeldensen her på flatpanels, vil det så sige, at mit fjernsyn er parallelimporteret, og gør det nogen forskel, udover der der ikke er en "LYS" knap?
Det lyder underligt, men prøv at slå danmark fra i setup og vælg 000 eller noget i den retning. Det har virket før;-)
#82826
Tucker skrev:
STIVAN skrev:Har et SL8500, med YouSee som TV-udbyder. Jeg kan simpelthen ikke få den til at finde DTV, den finder kun de analog kanaler. Jeg har prøvet både med at vælge "Antenne" og "Kabel" under automatisk opsætning.
Fik af vide at at jeg skulle vælge Sverige som Land, men bare dansk på de andre ting
Hvad skal jeg gøre?

Jeg har ikke samme fjernbetjening som der bliver brugt i anmeldensen her på flatpanels, vil det så sige, at mit fjernsyn er parallelimporteret, og gør det nogen forskel, udover der der ikke er en "LYS" knap?
Det lyder underligt, men prøv at slå danmark fra i setup og vælg 000 eller noget i den retning. Det har virket før;-)
Jeg fik sat det netværksnummer ind der stod hos Yousee, og fik fundet den rigtige rubrik.. og den fandt 191 Digitale kanaler. Weee...
Når du siger slå Danmark fra, vil det sige land,sprog oder was, og til hvilket sprog? Land var sat til Sverige.

Har fået problemer nu med at se Kanal5 HD, den skriver noget med "Ingen CI-MODUL" men kan fint se fx. DR HD?? Hvad kan der være galt ?
#82830
STIVAN skrev: Har fået problemer nu med at se Kanal5 HD, den skriver noget med "Ingen CI-MODUL" men kan fint se fx. DR HD?? Hvad kan der være galt ?
Har du CA-modul og programkort installeret?
DR HD er jo eneste HD-kanal, der ikke kræver kort hos YouSee.