Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#353986
bromberg skrev: 12. sep 2023, 07:56 Jeg har en beosound stage nu. Integreret med Remote one og lg c1.
Overvejer et stereo sæt HomePod.
Hvad blir jeg mest ked? Og hvad blir jeg gladest for?
Jeg synes, at du skal holde fast i Stage til TV-brug. Her klarer den sig godt. Stage kræves jo også til B&Os fjernbetjening.

Et sæt HomePod er bedre til musik, men jeg synes ikke det kan svare sig at udskifte Stage alene for det. Måske hvis der senere kommer en mere TV-orienteret HomePod-løsning, hvis det er funktionaliteten, du søger.
Af r214si
#354298
Fin anmeldelse, dog savner jeg lidt om mit store problem:
volumen….jeg synes ganske enkelt de ikke spiller højt nok…Der er ikke meget drøn på en actionfilm 😰 nu erstatter de også et Bose LS48 men alligevel 😅

jeg har et ATV 4K, gen 3. og 2 stk. HP, gen 2 og sat op som beskrevet i artiklen…

what to do ?
#354834
Stereo-opsætningen i mit lytterum fungerer rigtig godt. Men jeg syntes, at jeg ikke kunne få tilstrækkeligt volumen, når jeg afspillede fra Apple Music. Løsningen var at gå ind i Indstillinger/Apps/Musik og frakoble Lydkontrol.

Er der andre, som har samme erfaring?

/Jens H
#354839
Hej Jens. Ja den bør deaktiveres, hvis man vil have fuld lydvolumen. Indstillingen hedder Sound Check på engelsk og går igen på andre Apple-enheder. Så vidt jeg husker er Lydkontrol indstillet til det samme, som man har sat den til på en anden Apple-enhed tidligere.

"Med funktionen Lydkontrol kan du opretholde et ensartet lydniveau for musik og podcasts, der afspilles via HomePod."
Supportside fra Apple her: https://support.apple.com/da-dk/guide/h ... 3d/homepod
Af ahp
#355189
Lyden er faktisk fin fra Homepods’ene. Men en ulempe (for mig) er at hvis ATV afspiller, og jeg skifter til en anden kilde, så er der lyd fra begge kilder. Jeg tænker at ATV ikke ved at der er skiftet kilde, og dermed ikke slår sin egen lyd fra?
Af ahp
#355281
Det er et LG OLED55CX6LA og ATV 4K (A2169) v17.1. Det ser ud til at være lidt tilfældigt hvad der sker når jeg skifter væk fra ATV. Nogle gange sættes ATV app’en på pause, og andre gange fortsætter den, med “dobbelt” lyd til følge. Lidt spøjst, men dog ikke det helt store problem.

Hvordan virker det under normale omstændigheder. Sættes app’en på pause, eller?